۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین بازداشت مدیران ۲ شرکت پیش فروش خودرو در تاکستان
کد خبر: ۳۶۵۶۰۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۸/۷ ساعت: ۱۲:۴۱ ↗ لینک کوتاه

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان خبر داد:

بازداشت مدیران ۲ شرکت پیش فروش خودرو در تاکستان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان از دستگیری مدیران دو شرکت پیش‌فروش خودرو در این شهرستان خبر داد.

بازداشت مدیران ۲ شرکت پیش فروش خودرو در تاکستان
به حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»؛ به نقل از روابط‌عمومی دادگستری کل استان، محمد صمدی اظهار کرد: با توجه به فعالیت تعدادی از شرکت‌های پیش‌فروش خودرو در تاکستان مجموعه قضائی به صورت قاطع با افرادی که در قالب شرکت و واحدهای صنفی بدون مجوز در زمینه پیش‌فروش خودرو فعالیت کرده و با شگردهای مختلف از مردم کلاهبرداری می‌کنند، شناسایی و برخورد می‌کند.

وی ادامه داد: در روزهای اخیر مدیران دو شرکت پیش‌فروش خودرو که با جذب سرمایه‌های مردم با اقدامات متقلبانه وعده تحویل خودرو داده بودند با دستور قضائی دستگیر شدند.

صمدی اظهار کرد: مدیر یکی از این شرکت‌ها که بیش از 800 میلیارد تومان از دارایی‌های بیش از هزار نفر را دریافت نموده دستگیر شده و تعداد چهار نفر از مدیران شرکت دیگر که بیش از 400 میلیارد تومان از 500 نفر جمع‌آوری کرده بود نیز در بازداشت به سر می‌برد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان بیان کرد: این افراد علی‌رغم فرصت دستگاه قضائی برای عودت سرمایه‌های مردم در روزهای اخیر اقدام موثری انجام نداده به همین دلیل بعد از دستگیری مدیران این شرکت‌ها و تشکیل پرونده قضائی اقدامات لازم برای پرداخت بدهی مالبختگان صورت خواهد گرفت.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان