۱۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۰ یکشنبه

صبح قزوین مواجهه با آسیب‌های اجتماعی نیازمند تولیدات فاخر هنری است
کد خبر: ۳۶۳۶۹۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۳/۲۳ ساعت: ۱۰:۵۵ ↗ لینک کوتاه

معاون سیاسی استاندار قزوین:

مواجهه با آسیب‌های اجتماعی نیازمند تولیدات فاخر هنری است

معاون سیاسی استاندار قزوین گفت: مواجهه با چالش‌های اجتماعی غالبا به صورت ژورنالیستی بوده و عمیق نبوده لذا باید موضوعات اجتماعی را فارغ از نگاه‌های سیاسی ترسیم کنیم.

مواجهه با آسیب‌های اجتماعی نیازمند تولیدات فاخر هنری است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ مراسم رونمایی از مستند «منفی 14» با موضوع واکاوی نقش نهادهای اجتماعی در خصوص کودکان کار و خیابان شامگاه دوشنبه 22 خرداد در سینما بهمن قزوین با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار شد.

عباس کاظمی معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار قزوین در این مراسم اظهار کرد: این قبیل تولیدات کمک‌های شایانی را به مسئولین در زمینه تصمیم‌گیری‌ها می‌کند و به عنوان اثر وضعی، سطح جامعه نخبگانی را ارتقا می‌دهد.

وی افزود: شاید در گذشته هم فرصت بیشتر و هم امکانات گسترده بود و موضوع نقطه زنی در مسائل اجتماعی خیلی موضوعیت نداشت اما باتوجه به شرایط اجتماعی کنونی باید امکانات را صرف تهیه چنین تولیداتی کنیم.

این مسئول بیان کرد: موضوعات دیگری در سطح ملی و استانی داریم که می‌تواند دست‌مایه چنین کارهایی قرار بگیرد؛ در ظرفیت‌های هنری شاهد رشد در استان هستیم و کارهایی در سطح ملی و بین الملل عرضه می‌کند که امیدزاست.

کاظمی ابراز کرد: مواجهه با چالش‌های اجتماعی غالبا به صورت ژورنالیستی بوده و عمیق نبوده لذا باید موضوعات اجتماعی را فارغ از نگاه‌های سیاسی ترسیم کنیم.

وی تصریح کرد: آمار مسائل اجتماعی در دهه ۹۰ قابل توجه بود و یکی از دلایل که نوع مواجهه مدیران با آسیب‌های اجتماعی را موثر نکرد به دلیل نداشتن مطالعات کافی بود.

کاظمی با بیان اینکه مسئولین باید از چنین کارهای فاخری حمایت کنند، گفت: امیدواریم داده‌های این مستند در تصمیمات اثرگذار باشد.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان