۰۹/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۸ جمعه

صبح قزوین بازگشت مقتدرانه تیپ ۱۱۶ پیاده مکانیزه قزوین از مرزهای غرب کشور
کد خبر: ۳۶۳۶۵۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۳/۲۱ ساعت: ۱۰:۵۵ ↗ لینک کوتاه

فرمانده تیپ ۱۱۶ پیاده مکانیزه ارتش در قزوین خبرداد:

بازگشت مقتدرانه تیپ ۱۱۶ پیاده مکانیزه قزوین از مرزهای غرب کشور

فرمانده تیپ ۱۱۶ پیاده مکانیزه ارتش در قزوین گفت: تیپ ۱۱۶ پیاده مکانیزه شهید صفوی قزوین با سه سال حضور مقتدرانه در مرزهای غرب کشور به قزوین بازگشت.

بازگشت مقتدرانه تیپ ۱۱۶ پیاده مکانیزه قزوین از مرزهای غرب کشور
به گزارش حوزه اجتماعی صبح قزوین؛ امیر سرتیپ دوم ستاد علی زمانی فرمانده تیپ 116 پیاده مکانیزه شهید صفوی ارتش قزوین اظهار کرد: امنیت مرز‌ها خط قرمز نیرو‌های مسلح کشور است و امروز با وحدت و انسجام بین رزمندگان آمادگی کامل برای هرگونه مقابله با نا امنی وجود دارد و قطعا هرگونه تعرض و نا امنی با پاسخی مقتدرانه و قاطعانه مواجه خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌ها، زحمات پرسنل خدوم و غیور تیپ 116 پیاده مکانیزه شهید صفوی قزوین در سه سال حضور مستمر در مرزهای غرب کشور، ابراز کرد: باید به وجود رزمندگانی که این چنین دلسوزانه و مخلصانه برای تأمین امنیت و خدمت به مردم تلاش می کنند افتخار کرد و روحیه جهادی و انقلابی این عزیزان را ستود.

امیر زمانی افزود: تیپ 116 پیاده مکانیزه شهید صفوی قزوین با ترکیبی از ایمان، ولایتمداری، دانش و روحیه جهادی همواره شرافتمندانه و مقتدرانه در مأموریت ها عمل کرده و امروز یک نیروی قدرتمند همیشه در صحنه برای تأمین امنیت و خدمت رسانی به مردم است و امروز این نیروی قدرتمند دارای جوانان باتجربه و اهل میدان های نبرد است.

جانباز مدافع حرم ادامه داد: حماسه های رزمندگان تیپ 116 شهید صفوی قزوین در دوران دفاع مقدس برکسی پوشیده نیست و این یگان با اهدای 1221 شهید والامقام برگ زرینی از افتخار، میهن پرستی و ولایتمداری از خود برجای گذاشته است.

فرمانده تیپ 116 پیاده مکانیزه شهید صفوی قزوین با اشاره به دیگر خدمات این یگان به مردم گفت: خدمت رسانی به مردم استان و استان های همجوار در بحران هایی چون سیل، زلزله و کرونا و سایر اقدامات امید آفرین همچون برگ زرینی در تاریخ این تیپ همیشه قهرمان می درخشد و امروز رزمندگان تیپ 116 شهید صفوی قزوین پس از سه سال حضور مقتدرانه در مرزهای غرب کشور به قزوین بازگشتند.

امیر سرتیپ دوم ستاد زمانی، خاطر نشان کرد: مردام بدانند برای دفاع از کیان و مقابله با تهاجم دشمن لحظه ای غفلت نخواهیم کرد و تا پای جان در برابر هرگونه تجاوز دشمنان تا پای جان ایستادگی خواهیم کرد.

انتهای پیام/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان