۰۹/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۸ جمعه

صبح قزوین ناپایداری‌های جوی تا اوایل هفته آینده در استان ادامه دارد
کد خبر: ۳۶۳۶۲۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۳/۱۸ ساعت: ۱۲:۳۳ ↗ لینک کوتاه

کارشناس هواشناسی استان قزوین:

ناپایداری‌های جوی تا اوایل هفته آینده در استان ادامه دارد

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهد که تا اوایل هفته آینده با توجه به گذر امواج میانی جو در ساعات بعدازظهر و شب افزایش ابر، گاهی رگبار و رعدوبرق، وزش بادهای لحظه‌ای شدید با احتمال تگرگ را داشته باشیم.

ناپایداری‌های جوی تا اوایل هفته آینده در استان ادامه دارد
مهدی آخوندی کارشناس هواشناسی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ در خصوص آخرین تغییرات آب‌وهوای استان اظهار کرد: مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهد که تا اوایل هفته آینده با توجه به گذر امواج میانی جو در ساعات بعدازظهر و شب افزایش ابر، گاهی رگبار و رعدوبرق، وزش بادهای لحظه‌ای شدید با احتمال تگرگ را داشته باشیم.
 
وی افزود: با توجه به قرارگیری در فصل بهار و رشد ابرهای همرفتی، بارش‌ها به صورت نقطه‌ای از شدت بیشتری برخوردار می‌شوند لذا آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها دور از انتظار نیست.
 
کارشناس هواشناسی استان قزوین بیان کرد: به لحاظ دمایی برای امروز کاهش نسبی دما و از فردا روند افزایش نسبی دما را خواهیم داشت.
 
آخوندی عنوان کرد: بامداد امروز حداقل دما در آوج ۱۰ درجه سانتیگراد و روز گذشته حداکثر دما در قزوین ۳۲ درجه سانتیگراد گزارش شده و دمای شهر قزوین هم بین ۴ و ۱۰ بوده است.
 
وی در پایان با بیان اینکه میزان بارش‌ها طی شب گذشته در شهر رازمیان ۱۱ میلی‌متر گزارش شده، گفت: روز گذشته هشدار سطح نارنجی در استان صادر شده که طی امروز هم همچنان پابرجاست و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها نیز وجود دارد‌.
 
انتهای پیام/۱۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان