۲۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۸ سه شنبه

صبح قزوین بخش قابل توجهی از خاک ایران در رژیم پهلوی به تاراج رفت
کد خبر: ۳۶۱۵۹۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ ساعت: ۱۱:۱۵ ↗ لینک کوتاه

جانشین فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص):

بخش قابل توجهی از خاک ایران در رژیم پهلوی به تاراج رفت

جانشین فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با اشاره به خیال باطل دشمن در سرنگونی انقلاب اسلامی در فتنه اخیر گفت: پادشاهان گذشته ایران و رژیم پهلوی در حفظ تمامیت ارضی ایران بی‌کفایت بودند.

بخش قابل توجهی از خاک ایران در رژیم پهلوی به تاراج رفت
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ سردار سیروس صابری در مراسم گرامیداشت دهه فجر که شب گذشته در مسجد امام حسن عسکری(ع) قزوین برگزار شد، ضمن تبریک ایام‌الله دهه‎ فجر و تسلیت سالروز وفات حضرت زینب(س)، تصریح کرد: حضور در مراسمات مذهبی و همجواری با شهدا و برگزاری یادواره‌های شهدا با عنایت و توجه خاص خود شهیدان محقق شده و خودشان هماهنگ و دعوت‌کننده این مراسمات هستند.

وی در ادامه شهدا را امامزادگان عشق دانست و بیان کرد: مقام معظم رهبری همواره در جلسات عمومی و به ویژه جلسات خصوصی با فرماندهان سپاه بر لزوم گرامیداشت شهدا تاکید و همواره تذکر می‌دهند نباید از یاد شهدا غافل شد.
 
جانشین فرمانده سپاه حضرت محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ با اشاره به خیال باطل دشمن در سرنگونی انقلاب اسلامی در فتنه اخیر اذعان کرد: جشن 44 سالگی انقلاب اسلامی در حالی برگزار می‌شود که کشورمان همواره تحت انواع هجمه‌های سخت و خشن دشمن قرار دارد ولی همچنان مقتدرانه ایستاده است.

این فرمانده سپاه با یادآوری بی‌کفایتی و ناتوانی پادشاهان گذشته ایران در حفظ مرزهای سرزمینی کشور، گفت: در زمان پهلوی دوم که بحرین از ایران جدا شد و رژیم حاکم در توجیه خیانت خود بحرین را به دختری تشبیه کرد که بزرگ شده و باید شوهر داده شود.

وی افزود: دشمنان پس‌از پیروزی انقلاب اسلامی برای نابودی ایران آرام ننشسته و باهمکاری همه کشورهای دنیا جنگ هشت ساله را به ما تحمیل کردند.

این فرمانده دوران دفاع قدس با اشاره به ناتوانی اوکراین در جنگ با روسیه و از دست دادن حدود ۲۵درصد از وسعت سرزمینی خود، بیان کرد: در دوران دفاع مقدس کشور ایران با تقدیم ۱۷۰ هزار شهید حتی یک وجب از خاک این مرز و بوم را تسلیم دشمن نکرد و عزت روزافزون را برای ملت ما به ارمغان آوردند.

صابری گفت: این مردم کوچه و خیابان بودند که در تمامی بحران‌های بعداز انقلاب به میدان آمدند؛ از جمله دفاع از حرم در سوریه که نهضت جهانی در پی آن تشکیل و جوانان کشورهایی از جمله افغانستان و پاکستان در کنار ایران برای دفاع از حرم به میدان آمدند.

وی با اشاره به مجاهدت‌های مردم و شهدای سلامت در ایام کرونا تصریح کرد: ملت ایران در زمان کرونا با رزمایش‌های مومنانه و کمک به همنوعان در واقع از هم سبقت می‌گرفتند و همزمان مردم آمریکا برای دریافت غذای ناچیز مدت‌ها در صف‌های طویل سرگردان بودند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ گفت: دشمن چون از مقابله رو‌در رو با ملت ایران ناامید شده لاجرم تصمیم گرفت با گمراهی اذهان مردم به ویژه جوانان به جنگ انقلاب اسلامی بیاید و با اقدامات ضدامنیتی فتنه اخیر را جهت‌دهی نماید.

این فرمانده سپاه در ادامه با اشاره به ناکامی ضدانقلاب در فتنه اخیر تاکید کرد: کشور ایران با پرداخت هزینه و شهدای امنیت حوادث اخیر را پشت سر گذاشت و به برکت شهدا با وجود مشکلات فراگیر جهانی سربلند مانده است.

وی با اشاره به آیات و روایات قرآنی، افزود: امروز با نگاهی به اردوگاه دشمن می‌بینیم که خداوند آنان را به مشکلات خودشان مشغول کرده و هم‌اکنون درگیر نیازهای روزمره و آشوب‌های داخلی هستند.

صابری گفت: دوران سختی و زورگویی‌ها تمام شده و ما امروز به تعبیر مقام معظم رهبری نزدیک قله پیروزی هستیم پس نباید خسته و ناامید از ادامه حرکت بازایستیم.

این فرمانده سپاه در پایان با اشاره به رسم زیبای نصب پرچم سبز در روز عیدغدیر توسط سادات قزوینی گفت: این اقدام باید در دهه فجر نیز نهادینه شود به طوری که شهروندان پرچم زیبای جمهوری اسلامی را بر سر منازل خود نصب کرده و وطن‌دوستی و میهن پرستی را به همگان اعلام نمایند.

انتهای پیام/ ۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان