۱۲/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۱ دوشنبه

صبح قزوین پایه‌گذاری ارتش جهانی امت اسلامی توسط شهید سلیمانی محقق شد
کد خبر: ۳۶۰۹۵۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۱۳ ساعت: ۱۲:۱۸ ↗ لینک کوتاه

فرمانده یگان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

پایه‌گذاری ارتش جهانی امت اسلامی توسط شهید سلیمانی محقق شد

سردار مجید خادمی گفت: مسئله‌ای که آرزوی امام راحل بود و مقام معظم رهبری هم همواره بر این اصل تاکید دارند این است که امت اسلامی باید ارتش جهانی تشکیل دهد و از زیر یوغ استعمار و استثمار بیرون بیاید که پایه‌های این ارتش را شهید سلیمانی ایجاد کرد.

پایه‌گذاری ارتش جهانی امت اسلامی توسط شهید سلیمانی محقق شد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ سردار مجید خادمی شامگاه دوشنبه 12دی ماه در آستانه سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مراسم گرامیداشت این شهید که در حسینیه امامزاده حسین(ع) شهر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای انقلاب تا به امروز خطرات بسیاری را پشت سر گذاشتیم؛ در شرایطی جنگ به ما تحمیل شد و منافقین وارد فاز نظامی شدند که ارتش قهرمان ما در حال بازسازی خود بود و هنوز سپاه پاسداران و بسیج به خوبی شکل نگرفته بود.

وی افزود: در ان زمان دنیا هم همه باهم علیه ایران متحد بودند و این شکافی که امروز در بین شرق و غرب و اروپا و بخش‌های مختلف وجود دارد در آن دوران وجود نداشت.

فرمانده یگان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن همه این مراحل را در جنگ سخت آزمود اما نتیجه نگرفت و درخت انقلاب اسلامی تنومند شد و موفقیت‌های بزرگی در صحنه به دست آورد؛ تروریسم و گروه‌هایی که دست پرورده امریکا و اروپا هستند را به زانو درآوردیم.

همرزم سردار سلیمانی گفت: این اقدامات باعث بیداری جهان شد و هم ارتش اسلام را تقویت کرد و این دستاوردها در جبهه مقاومت نتیجه زحمات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

وی یادآور شد: مسئله‌ای که آرزوی امام راحل بود و مقام معظم رهبری همواره بر این اصل تاکید دارند این است که امت اسلامی باید ارتش جهانی تشکیل دهد و از زیر یوغ استعمار و استثمار بیرون بیاید که پایه‌های این ارتش را شهید سلیمانی ایجاد کرد.

خادمی ابراز کرد: امروز حزب الله در لبنان، جهاد اسلامی در فلسطین، دفاع وطنی در سوریه، فاطمیون در افغانستان، حسینیون در آذربایجان و انصارالله در یمن به واسطه سردار سلیمانی ایجاد شده و حوزه استحفاظی و خاکریزهای دفاعی انقلاب اسلامی در ممالک مختلف گسترش پیدا کرده است.

فرمانده یگان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: کشورهای اسلامی مانند عراق و سوریه در حال ساقط شدن بودند که سردار شهید سلیمانی این کشورها را با تشکیل پایه‌های ارتش جهان اسلام از فروپاشی نجات داد و این موضوع سبب وحشت دشمنان انقلاب اسلامی شد ودر نهایت به دنبال فرصتی بودند تا حاج قاسم را شهید کنند.

شهادت حاج قاسم یوم الله بود

وی بیان کرد: امریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی دچار دو اشتباه شد، یک اشتباه محاسباتی و دوم فریب اطلاعاتی؛ در آبان 98با تصمیم اشتباه افزایش قیمت به یکباره بنزین سبب بروز برخی اغتشاشات بود که باعث شد دشمن فکر کند ایران از پشتوانه مردمی برخوردار نیست و می‌تواند به راحتی سردار را ترور کند و این اشتباه محاسباتی او بود.

این مسئول ادامه داد: فریب اطلاعاتی هم که امریکایی‌ها خوردند این بود که سازمان موساد، سرویس اطلاعاتی رژیم و تندروهای سازمان سیا گفتند که هدف سردار سلیمانی با ورود به فرودگاه بغداد اجرای عملیات علیه امریکا است و مستندات این تحلیل اطلاعاتی دشمن هم در نامه‌ای است که یک ساعت بعد از شهادت سردار توسط سفارت سوئیس به عنوان حافظ منافع امریکا در اختیار وزارت خارجه کشور قرار گرفت.

خادمی ابراز کرد: امریکا گفت اگر قاسم سلیمانی را نمی‌زدیم او ما را می‌زد در حالی که آن شب هیچ حرکت نظامی و عملیاتی در کار نبود و سردار با یک هواپیما وارد بغداد شد.

فرمانده یگان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: پاداش سردار سلیمانی همین بود که توسط شقی‌ترین آحاد بشریت و با فجیع‌ترین حالت به شهادت برسد تا امت اسلامی پرچم حق و باطل را گم نکند و این نکته بسیار مهمی است.

وی افزود: اگر حاج قاسم به دست داعش و رژیم صهیونیستی در سوریه و یا توسط منافقین در داخل به شهادت می‌رسید درواقع ظلم به خودش بود بلکه سردار سلیمانی باید توسط شقی‌ترین آحاد بشریت و به فجیع‌ترین حالت به شهادت می‌رسید تا باعث بیداری جهان اسلام و مستضعفین در تمام نقاط دنیا شود؛ امروز در دنیا چه کسی است که حاج قاسم را نشناسد؟

این مسئول عنوان کرد: اینها از برکات شهادت سردار است که به عنوان یوم الله رقم خورد و موجب عزت و سربلندی اسلام و انقلاب شد و اتحاد و انسجام را در بین امت و مردم ایجاد کرد و پایه‌های انقلاب با آن مستحکم‌تر شد.

شهادت حاج قاسم سلیمانی زمینه را برای ضربه زدن به امریکا به وجود آورد

خادمی افزود: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی زمینه را برای ضربه زدن به امریکایی‌ها به وجود آورد و در نتیجه آن نیز مکتب شهید سلیمانی شکل گرفت.

فرمانده یگان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامیادامه داد: ما عین الاسد را زدیم اما امریکایی‌ها نتوانستند حتی یک موشک را خنثی کنند و فهمیدند که کاملا آسیب‌پذیر هستند و کشورهای همسایه هم که گاو شیرده برای امریکا هستند پی بردند که کدخدای آنها در روز مبادا نمی‌تواند از آنان دفاع کند.

وی تصریح کرد: با حمله به پایگاه امریکا در عین الاسد یک شکافی در بین امریکا و متحدان‌شان ایجاد شد و دشمن‌های دیگر حساب کار دستشان آمد و دوستان جمهوری اسلامی هم دلگرم شدند که ما توان رویارویی با امریکا که مدعی ابرقدرتی است را داریم.

این مسئول بیان کرد: امروز وقتی دشمن شاهد وفاق در بین قوا در کشورمان است و پیشرفت‌های علمی و نظامی ایران با سرعت و شدت جلو می‌رود دچار هراس شده و درصدد به راه انداختن جنگ ترکیبی و جنگ شناختی است.

خادمی تاکید کرد: امروز ایران ماهواره را در مدار مستقر می‌سازد و دقت موشک‌ها را زیر دو و سه متر در بعد 2هزار کیلومتر می‌سازد و این توان توانی نیست که دشمن از آن نترسد و درکی نداشته باشد.

فرمانده یگان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب ابراز کرد: ایستادگی ما در زیاده خواهی امریکا در موضوع برجام، تشییع میلیونی حاج قاسم و راهپیمایی 20 میلیون نفری در اربعین درواقع ارتشی با وسعت جهانی است که تشکیل دادیم و دشمن از آن هراس دارد.

وی بیان کرد: فضای مجازی مانند چاقوی دو لبه است که اگر مدیریت نشود به نسل امروز ما صدمه می زند و در این سال‌ها این فضای آلوده اثرات خود را گذاشته است.

خادمی در پایان گفت: در جنگ شناختی دشمن به دنبال این است که چگونه فکر و ذهن جامعه را هدایت کند و این مسیر را با هدف تضعیف باورهای اعتقادی و ایجاد یاس و ناامیدی نسبت به آینده نظام و انقلاب در پیش گرفته لذا اگر از فضای مجازی درست استفاده نکنیم، یک ابزار علیه خودمان خواهد شد.

انتهای پیام/ 1300
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان