۱۵/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۳/۰۳ پنجشنبه

صبح قزوین نمونه برداری از ۸۳۱ فقره کالای تولیدی برای انطباق با استاندارد در قزوین
کد خبر: ۳۵۱۸۴۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۵/۱۷ ساعت: ۱۲:۵۱ ↗ لینک کوتاه

نمونه برداری از ۸۳۱ فقره کالای تولیدی برای انطباق با استاندارد در قزوین

مدیرکل استاندارد قزوین گفت: ۸۳۱ فقره کالای تولید شده در صنایع قزوین در چهار ماهه امسال برای انطباق با استاندارد نمونه‌برداری شد.

نمونه برداری از ۸۳۱ فقره کالای تولیدی برای انطباق با استاندارد در قزوین

به گزارش سرویس اقتصادی صبح قزوین  ، سیروس صارمی مدیرکل استاندارد استان با بیان اینکه ۸۳۱ فقره کالای تولید شده در صنایع قزوین در چهار ماهه امسال برای انطباق با استاندارد نمونه‌برداری شد، گفت: در این مدت همچنین ۹۰۸ فقره آزمون از کالا‌های تولید شده در صنایع انجام شده است.

صارمی اظهار داشت: کارشناسان اداره کل استاندارد با حضور در صنایع و کارخانجات استان، اقدام به نمونه برداری و آزمون تصادفی از کالا‌های تولید شده به منظور تطبیق با معیار‌های تعیین شده در حوزه استاندارد می‌کنند.

مدیرکل استاندارد استان گفت: اگر کالایی پس از آزمون از لحاظ کیفی دچار مشکل باشد و شرایط استاندارد را نداشته باشد، موارد به واحد مربوطه برای اصلاح اعلام می‌شود و در صورت بی توجهی به موضوع برای ابطال پروانه کاربرد استاندارد واحد متخلف اقدام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: صنایع و واحد‌های تولیدی مشمول پروانه اجباری کاربرد نشان استاندارد باید کالا‌های خود را براساس ضوابط و شاخص‌های استاندارد‌های تعیین شده تولید کنند در غیر این صورت تخلف کرده و با آن‌ها مطابق با قانون برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان