۲۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۹ چهارشنبه

صبح قزوین اولین تصاویر مربوط به اندروید ۱۲ منتشر شدند
کد خبر: ۳۴۸۱۴۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ ساعت: ۱۱:۳۱ ↗ لینک کوتاه

اولین تصاویر مربوط به اندروید ۱۲ منتشر شدند

با وجود اعلام نشدن تاریخ دقیق عرضه اندروید ۱۲، برخی از تصاویر مربوط به این نسخه از اندروید در فضای مجازی منتشر شدند.

اولین تصاویر مربوط به اندروید ۱۲ منتشر شدند

به گزارش سرویس علم و فناوری صبح قزوین؛ سیستم عامل اندروید در بین کاربران تلفن همراه با استقبال خوبی رو به رو شد و انتظار می‌رود که گوگل اندروید ۱۲ را امسال منتشر کند، این بدان معنی است که به زودی پیش نمایش‌های توسعه دهنده و بتا برای بارگیری در دسترس خواهد بود.

 

شاید لازم نباشد آنقدر منتظر ماند تا دید گوگل چه چیزی را برای آینده کاربران در نظر گرفته است: توسعه دهندگان XDA اولین طراحی‌های اندروید ۱۲ را منتشر کرده‌‎اند. این انتشار با پیش نویس اولیه ادعایی گوگل روبرو شده است. این تصاویر، خلاصه‌ای از تغییرات این سیستم عامل اندروید را ارائه می‌دهد.

برخی از تغییرات اندروید 12

یکی از تصاویر منتشر شده از صفحه اندروید ۱۲ ، صفحه پنل اعلان مات را با ورودی‌هایی که گوشه‌های گرد برجسته دارند، نشان می‌دهد. در سمت راست تصویر بالا مشاهده می‌شود که رابط کاربری فقط چهار کلید تنظیمات سریع را به جای شش تصویر معمول نشان می‌دهد. در بالا سمت چپ رابط، یک نشانگر حریم خصوصی جدید وجود دارد که نشان می‌دهد دوربین و میکروفون گوشی نیز استفاده می‌شوند یا خیر. وقتی روی نشانگر ضربه می‌زنید، به شما نشان می‌دهد چه برنامه‌هایی از دوربین و میکروفون استفاده می‌کنند و تغییر در تنظیمات حریم خصوصی به شما امکان می‌دهد آن‌ها را کاملاً خاموش کنید.

پیش نویسی از رابط کاربر جدید و ویژگی‌های حریم خصوصی Android ۱۲ فاش شد

در حالی که توسعه دهندگان XDA نمی‌توانند صحت تصاویر صفحه را تأیید کنند، اما می‌گویند این تصاویر از منبعی معتبر منتشر شده‌اند. براساس این سند، Google نشانگر حریم خصوصی را برای همه دستگاه‌های مجهز به Android ۱۲ به یک ویژگی اجباری تبدیل می‌کند.

منبع:باشگاه خبر نگاران

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان