۱۰/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۹ شنبه

صبح قزوین پاسخگویی به ۲۰ هزار مشاوره تلفنی شهروندان در بهار امسال
کد خبر: ۳۱۷۳۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیر مرکز پاسخگویی به سوالات دینی قزوین خبر داد:

پاسخگویی به ۲۰ هزار مشاوره تلفنی شهروندان در بهار امسال

مدیر مرکز پاسخگویی به سوالات دینی قزوین از پاسخگویی به ۲۰ هزار سوال شهروندان از طریق تلفن و ۲۵۰۰ سوال مکتوب در سه ماه نخست امسال خبر داد.

پاسخگویی به ۲۰ هزار مشاوره تلفنی شهروندان در بهار امسال

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر صبح قزوین، حجت الاسلام احمد ذوالفقاری مدیر مرکز پاسخگویی به سوالات دینی قزوین در مراسم تقدیر از کارکنان و کارشناسان دفتر پاسخگویی به سوالات شرعی و شبهات دینی قزوین اظهار داشت: خوشبختانه امام جمعه قزوین با همراهی اساتید مجموعه حوزه علمیه قزوین حمایت های ارزشمندی از این مرکز به عمل آورده اند که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی افزود: مرکز پاسخگویی به شبهات دینی استان در مدت هشت سال است که به مردم شریف قزوین در حال خدمت رسانی می‌باشد.

این مسئول ادامه داد: تا به امروز مرکز ما توانسته است به 100 هزار سوال شرعی و شبهه دینی شهروندان پاسخ بدهد که باید از سعه صدر و تلاش این مجموعه قدردانی نمایم.

وی یادآور شد: این دفتر از مراکز قدیمی و منحصر به فرد در کشور می‌باشد که توانسته برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی برای خانواده ها و زوج‌های جوان برگزار کند.

ذوالفقاری خاطرنشان کرد: در سال گذشته به 10 هزار سوال شرعی و شبهه دینی مردم استان از طریق تلفن پاسخگو بودیم که این مسئله تا حدودی اثبات می‌کند که امروز مردم استان به خصوص نوجوانان و جوانان به دانستن اطلاعات در زمینه مسائل دینی علاقمند هستند.

وی با تاکید بر اینکه لازم است روحانیت به مسائل مورد نیاز جوانان بیشتر توجه داشته باشند اذعان داشت: در سه ماه اول امسال به 20 هزار سوال شهروندان از طریق تلفن و  2500 سوال مکتوب جواب داده شده است.

 مدیر مرکز پاسخگویی به سوالات دینی قزوین ابراز داشت: این مرکز برای اقشار مختلف مردم جامعه و به خصوص دانشجویان برنامه‌های مختلفی تدارک دیده است که یکی از این برنامه ها مشاوره های حضوری بود که مورد استقبال دانشجویان و خانواده ها قرار گرفته است.

در انتهای این مراسم از کارکنان مرکز پاسخگویی به سوالات دینی استان با اهدای لوح و جوایزی توسط آیت الله باریک بین تقدیر شد.

لازم به ذکر است شهروندان استان قزوین می‌توانند برای پاسخگویی به سوالات شرعی و شبهات دینی خود با شماره تلفن‌های زیر تماس بگیرند.

33246058- 33246059- 33220259

انتهای پیام/2002/ح

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان