۰۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۰ پنجشنبه

صبح قزوین انقلاب ایران غربی‌ها را در مدیریت جهان زمین گیر کرد/ برای پیشرفت نیازی به آمریکایی‎ها نداریم
کد خبر: ۳۱۲۸۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

شریعتمداری:

انقلاب ایران غربی‌ها را در مدیریت جهان زمین گیر کرد/ برای پیشرفت نیازی به آمریکایی‎ها نداریم

مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: ایران اسلامی ثابت کرده است در این ۳۵ سال نیازی به غربی‌ها ندارد و برای پیشرفت‌های بعدی هم نیازی به آمریکایی‌ها نخواهیم داشت زیرا انقلاب ایران آنها را زمین گیر کرده است.

انقلاب ایران غربی‌ها را در مدیریت جهان زمین گیر کرد/ برای پیشرفت نیازی به آمریکایی‎ها نداریم

به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین، حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان در برنامه آفتاب شرقی شبکه اول رسانه ملی با بیان اینکه خواستگاه انقلاب اسلامی اسلام است گفت: اسلام ناب ظلم ستیز است و اسلامی که با ظالم کنار بیاید اصلا دینی نیست.

وی افزود:  ظلم ستیزی با اسلام نسبت ذاتی دارد و طبق دیدگاه امام خمینی(ره)  جایگاه اسلام  در قلوب و درون انسانهاست، بنابراین طبیعی است که این انقلاب به همه جهان منتقل شود و مردم را جذب کند زیرا نیاز به روادید و ویزا ندارد.

مدیرمسئول روزنامه کیهان با تاکید بر اینکه هر جا مسلمانی وجود دارد در معرض به وجود آمدن انقلابی چون ایران اسلامی است اذعان داشت: امام با صراحت فرمود، ما انقلاب مان را به همه جهان صادر کردیم و این مسئله را از برکات جنگ تحمیلی می‌دانستند زیرا در جنگ این سوال پیش آمد که چه رویدادی رخ داده است همه جهان مقابل ایران ایستاده‌اند؟

وی ادامه داد: این نظر رهبر معظم انقلاب هم می‌باشد که تاکید کردند در این 35 سال چه اتفاقی افتاده که غربیها دست از دشمنی با ملت ایران برنمی‌دارند؟ اگر آنها واقعا معتقدند که انقلاب ما مسئله مهمی نبوده است چرا اینقدر غووغا به پا می‌کنند؟

شریعتمداری با بیان اینکه اسلام در قالب انقلاب در حال حرکت به کشورهای دیگر است خاطرنشان کرد: ایران اسلامی ثابت کرده است در این 35 سال نیازی به غربی‌ها ندارد و برای پیشرفت‌های بعدی هم نیازی به آمریکایی‌ها نخواهیم داشت، همین دشمنی‌ها زمینه تامل را برای افراد حق طلب فراهم می‌کند که راجب انقلاب ایران بیشتر فکر کنند.

وی در ادامه ابراز داشت: دشمنان با کینه جویی ها و به کار بردن پروژه‌های ضد انقلابی خود درصدد بودند صدای انقلاب به دنیا نرسد اما برخلاف تلاشهای آنها این صدا در حال حاضر به جهان رسیده است و هرکجا که ورود پیدا کرده است باعث تحول و حرکت شده؛ اسلام وقتی به افغانستان می‌رسد شوروی را زمین گیر می‌کند در لبنان جوانان زاهیه را به حزب الله پیوند می‌دهد و در فلسطین انتفاضه و حماس را پرورش می‌دهد.

کارشناس سیاسی کشور در پایان تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران اتفاق عظیمی است که مسئولین باید قدرش را بدانند و با حفظ خط قرمزهای آن همه جا قدم بردارند و به نظرمن  بهترین تعبیر برای انقلاب ایران تعبیر رهبری است که فرمود، انقلاب اسلامی ایران بعثت دوم است.

انتهای پیام/2002/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان