۲۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۷ دوشنبه

صبح قزوین خودرو ساندرو در قزوين دچار حریق شد
کد خبر: ۲۵۲۴۰۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۳۰ ساعت: ۱۱:۲۹ ↗ لینک کوتاه

حوادث؛

خودرو ساندرو در قزوين دچار حریق شد

فرمانده شيفت ايستگاه شماره یک آتش نشاني قزوين گفت: آتش سوزي يک دستگاه خودروي سواري رنو ساندرو در بلوار شهید بهشتی قزوين با تلاش آتش نشانان اطفاء شد.

خودرو ساندرو در قزوين دچار حریق شد
حسین ابراهیمیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در تماس مردمي با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت 2 و 25 دقيقه بامداد روز سه شنبه 30 خرداد ماه سال 1396، از وقوع آتش سوزي يک دستگاه خودروي سواري رنو ساندرو در بلوار شهید بهشتی قزوين، جنب پارک سوار خبر داده شد.

وی در ادامه افزود: بلافاصله نيروهاي آتش نشاني ايستگاه‌هاي شماره یک (باغ دبیر) و 2 (شهيد بابايي) در کمتر از 4 دقيقه به محل رسیده و مشاهده کردند خودروي مذکور از قسمت عقب طعمه حريق شده و زبانه هاي آتش بسرعت در حال گسترش و سرايت به ساير قسمت‌هاي است.

فرمانده شيفت ايستگاه شماره یک آتش نشاني قزوين با اشاره به شدت حريق بیان کرد: آتش نشانان بلافاصله پس از رسيدن به محل با سرعت عمل بالا و استفاده از تجهيزات ویژه اطفاء حريق در کمترین زمان ممکن شعله‌هاي آتش را مهار و از سرايت حریق به ساير قسمت‌هاي خودرو جلوگيري بعمل آوردند.

وي خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی پس از ايمن سازي کامل محل و تحويل خودرو به مالک به ماموريت خود پايان دادند.

گفتني است؛ خوشبختانه در اين حادثه به هيچکس آسيبي نرسيد و علت بروز اين آتش سوزی نیز توسط کارشناسان واحد بررسي علل حريق در دست بررسي است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان