۱۲/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۱ دوشنبه

صبح قزوین مساجد بهترين مکان براي تعميم باورهاي ديني است
کد خبر: ۲۴۲۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین

مساجد بهترين مکان براي تعميم باورهاي ديني است

استاندار قزوين در همايش مسجد جايگاه عبادت و پايگاه سياست که در سالن آمفي تئاتر کتابخانه امام خميني(ره) برگزار شد گفت: بهترين جا براي تعميم باورهاي ديني مساجد است و بايد تلاش کنيم آنرا براي هدايت فکري و معنوي به جوانان بشناسانيم.

مساجد بهترين مکان براي تعميم باورهاي ديني است
به گزارش صبح قزوین، احمدعجم در ادامه از ائمه جماعت مساجد به عنوان رکني اصلي ياد کرد و افزود: اگر اين حرکت عظيم در مساجد بدرستي هدايت شود مي تواند جوانان علاقه مند را ساماندهي و بدرستي هدايت کند.
وي همچنين با اشاره به گسترش کانون مساجد گفت: بايد اهل مسجد را تقويت کنيم و مساجد استان را هرچه بيشتر اثربخش کنيم.
زيرا اين کانونها تاثير بسزايي در مقابله با تهاجم فرهنگي دارد.
احمد عجم تصريح کرد: مساجد و روحانيت حول محور هم هستند و مکمل هم در اين زمينه فعاليت مي کنند که اين امر باعث گسترش حرکت عظيم مساجد خواهد شد.
مسئول دبيرخانه هاي کانون هاي مساجد هم در اين همايش با اشاره به اينکه آرمان هاي امام خميني(ره) را بايد به طور عيني در جامعه از طريق مساجد گسترش دهيم گفت: هم اکنون 193 کانون مساجد در استان قزوين فعاليت مي کنند و بايد تلاش کنيم تا بتوانيم در پيچ و خم زندگي بتوانيم چشم اندازي زيبا داشته باشيم.
حجت السلام و المسلمين علي رمضاني در بيستمين سالروز تاسيس کانون هاي مساجد با عنوان مسجد جايگاه عبادت پايگاه سياست که در آمفي تئاتر امام خميني(ره) در حضور فعالين کانون هاي مساجد برگزار شد، گفت: جوانان سلايق ديني و اجتماعي متفاوتي نسبت به گذشته دارند که بايد با برنامه ريزي درست سعي کرد آنها را بسوي دين و اسلام با روش هاي متنوعي سوق داد.
رمضاني در ادامه افزود: ما بايد اين کانون ها را در روستاها نيز گسترش دهيم تا بتوانيم جوانان در روستاها نيز به فعاليت هاي فرهنگي بپردازند.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان