۱۰/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۹ شنبه

صبح قزوین دستگیری ۱۰ سارق در قزوین
کد خبر: ۲۴۱۹۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

غلامحسین دارایی خبر داد:

دستگیری ۱۰ سارق در قزوین

جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین از دستگیری ۱۰ سارق و کشف ۴۸ فقره سرقت در هفته جاری در این استان خبر داد.

دستگیری ۱۰ سارق در قزوین
به گزارش صبح قزوین؛ سرهنگ غلامحسین دارایی اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت مغازه در شهرستان های قزوین ماموران انتظامی استان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان تاکستان با انجام تحقیقات فنی یک سارق سابقه دار را شناسایی و دستگیر کردند که متهم در بازجویی پلیس به ارتکاب 14 فقره سرقت مغازه در شهرستان قزوین و البرز معترف شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران کلانتری 12 قزوین نیز با دستگیری یک سارق 7 فقره سرقت اماکن خصوصی را در این شهرستان کشف کردند.
سرهنگ دارایی افزود: در اقدام دیگری با تلاش ماموران کلانتری 11 قزوین یک سارق اماکن خصوصی دستگیر و 4 فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره در این شهرستان کشف شد.
وی دستگیری 2 سارق داخل خودرو توسط ماموران کلانتری 13 قزوین را از دیگر اقدامات پلیس در هفته جاری نام برد و گفت: متهمان به ارتکاب 10 فقره سرقت داخل خودرو و لوازم و قطعات آن معترف شده اند.
جانشین فرمانده انتظامی استان همچنین از دستگیری 2 سارق داخل خودرو توسط ماموران کلانتری 17 قزوین خبر داد و افزود: در این اقدام 3 مورد سرقت لوازم اتومبیل کشف شد.
وی اضافه کرد: ماموران کلانتری 11 قزوین نیز با دستگیری 2 سارق داخل خودرو 5 فقره از این نوع سرقت را کشف کردند.
این مقام مسئول دستگیری یک سارق سابقه دار در شهرستان آبیک و کشف 3 مورد سرقت منزل را از دیگر اقدامات پلیس در هفته جاری برشمرد.
انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان