۰۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۰ پنجشنبه

صبح قزوین کتاب "تاریخ شهرداری قزوین" منتشر شد
کد خبر: ۲۲۲۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

نورمحمدي، مشاور فرهنگي شهرداري قزوين:

کتاب "تاریخ شهرداری قزوین" منتشر شد

مشاور فرهنگي شهردار گفت: این کتاب که مراحل تحقیق، نگارش و چاپ آن، پنج سال به طول انجامیده است، به تشریح پیشینه و سرگذشت شهرداری قزوین از دورۀ مشروطیت تا زمان حاضر پرداخته است.

کتاب "تاریخ شهرداری قزوین" منتشر شد
به گزارش صبح قزوین به نقل از اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ مهدي نورمحمدي سرپرست هفته نامه پيام شهر شهرداري قزوين و مولف كتاب " تاريخ شهرداري قزوين" افزود: نحوۀ فعالیت سازمان احتساب در قزوین از قرن اول هجری تا عصر مشروطیت، نحوۀ عملکرد بلدیه، تاریخچۀ بلدیه و شهرداری در قزوین، زندگی نامه و اقدامات شهرداران قزوین، تاریخچۀ انجمن ولایتی، انجمن شهر و شورای شهر، تاریخچۀ عمارت شهرداری و شهرداری در آیینۀ اسناد، از جمله بخش های این اثر پژوهشی به شمار می رود.
نورمحمدي بيان كرد: کتاب «تاریخ شهرداری قزوین» در 6 فصل و 336 صفحه تنظیم شده و عکس اعضای انجمن ولایتی در سال 1287، سردرب ورودی شهرداری در سال 1310 و اولین ماشین آتش نشانی خریداری شده توسط شهرداری قزوین از آلمان، از مهم ترین عکس هایی است که در آن به چاپ رسیده است.
وي اظهار كرد: با چاپ این اثر پژوهشی، شهرداری قزوین اولین شهرداری کشور است که تاریخ خود را در قالب کتاب تدوین كرده و به چاپ رسانده است.
انتهای پيام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان