۰۹/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۸ جمعه

صبح قزوین دومین نمایشگاه اقوام و ملل در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۲۱۶۵۴۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۱۲ ساعت: ۱۳:۹ ↗ لینک کوتاه

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان:

دومین نمایشگاه اقوام و ملل در قزوین برگزار می‌شود

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: دومین نمایشگاه اقوام و ملل، آذر ماه سال جاری در سالن نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برگزار می‌شود.

دومین نمایشگاه اقوام و ملل در قزوین برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، خیراله رحمانی، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان قزوین پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در جلسه این اداره‌کل اظهار کرد: نمایشگاه اقوام و ملل در سالن نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین در تاریخ 23، 24 و 25 آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: هدف از اجرای این نمایشگاه نزدیکی و مودّت فرهنگ‌های مختلف با یکدیگر، آشنایی دانش‌آموزان با آداب و رسوم ملل مختلف و همچنین آشنایی دانش‌آموزان با پژوهش و تحقیق است.
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش قزوین خاطرنشان کرد: این نمایشگاه توسط نواحی 1 و 2 آموزش و پرورش شهرستان قزوین برگزار میشود و ناحیه یک در بحث اقوام و ناحیه دو در بحث ملل برنامه‌های خود را ارائه خواهند کرد.
رحمانی تصریح کرد: در حاشیه برگزاری نمایشگاه نیز همایش مؤلفین و همایش پژوهشگران فرهنگی برگزار خواهد شد و از شخصیت‌های کشوری و استانی در این برنامه‌ها دعوت به عمل خواهد آمد، همچنین از پژوهشگران فرهنگی و دانش‌آموزان تجلیل می‌شود.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان