۲۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۷ دوشنبه

صبح قزوین تجليل از شش پيشكسوت و برگزيده در همايش قزوين
کد خبر: ۲۱۱۶۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

همايش تجليل از پيشكسوتان صنعت تاسيسات - قزوين؛

تجليل از شش پيشكسوت و برگزيده در همايش قزوين

در نخستين همایش تجلیل از پیشکسوتان و برگزیدگان صنعت تاسیسات مکانیک که با همكاري گروه صنايع گيتي پسند و سازمان نظام مهندسي ساختمان قزوين در اين استان برگزار می شود، از شش نفر پیشکوت و برگزیده علمی و اجرایی تجلیل به عمل می آید.

تجليل از شش پيشكسوت و برگزيده در همايش قزوين

به گزارش صبح قزوین، امیرهوشنگ عاشقان نژاد، دبیر اجرایی این همایش اظهار داشت: گروه صنایع گیتی پسند، یکی از اهداف خود که پشتیبانی و ارج نهادن به تلاش و کوشش سالهای گذشته متخصصان است را در قالب سلسله همایش هایی با محوریت تقدیر و تجلیل از پیشکسوتان حرفه تاسیسات ساختمان, طراحی و برنامه ریزی کرده است.
وی افزود: هدف از برگزاری این همایش در استان ها، ایجاد وفاق بیشتر استانی بین گیتی پسند و ادارات، سازمان ها و نهادهای مرتبط با صنعت تاسیسات ساختمان در زمینه تکریم مقام والای تلاشگران و پیشکسوتان این صنعت در هر استان می باشد.
دبیر اجرایی همایش تجلیل از پیشکسوتان صنعت تاسیسات قزوین تاکید کرد: از دلایل برگزیدن استان قزوین به عنوان نخستين استان براي برگزاری این همایش، اولا توانمندی و پتانسیل بهتر این استان در بخش تاسیسات مکانیک بود.
دلیل دیگر اعلام آمادگی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین برای برپایی این رویداد فرهنگی بود که خوشبختانه ارتباطات بسیار نزدیک و خوبی هم با دیگر ادارات، سازمانها و تشکل های صنفی این استان دارد.
وی افزود: دلیل سوم، فعالیت موثر گیتی پسند در استان قزوین، هم از نظر فروش، هم عملکرد فنی و هم نوع ارتباط با پروژه های مختلف عمرانی استان است که زمینه ای را فراهم کرد تا همزمان با توافق جمعی بین سازمان های مرتبط، همایش تجلیل از پیشکسوتان و برگزیدگان صنعت تاسیسات مکانیک، برای نخستین بار در استان قزوین برگزار شود.
مدیر نظارت فنی گروه صنایع گیتی پسند گفت: شورای سیاستگذاری اين همايش متشکل از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین، انجمن انبوه سازان مسکن استان قزوین، اتحادیه فروشندگان لوازم بهداشتی و ساختمانی استان قزوین، انجمن شرکت های ساختمانی و تاسیساتی استان قزوین، دانشکده فنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین، پارک علم و فناوری استان قزوین و گروه صنایع گیتی پسند می باشد.
به گفته وی برگزیدگان همایش تجلیل از پیشکسوتان و برگزیدگان صنعت تاسیسات مکانیک استان قزوین در پنج بخش اصلی شامل اساتید علمی و دانشگاهی، مهندسین ناظر تاسیسات، فروشندگان لوازم تاسیساتی، پیمانکاران پروژه های تاسیساتی و ساختمانی و مجریان مجرب تاسیسات انتخاب می شوند.
وی خاطرنشان کرد: هدیه در نظر گرفته شده برای پنج نفر برگزیده کمیته داوران همایش تجلیل در پنج بخش اعلام شده شامل تندیس پیشکسوت برگزیده، شال یا حمایل همایش مزین به آرم سازمان نظام مهندسی قزوین و گروه صنایع گیتی پسند و لوح سپاس خواهد بود.
مهندس عاشقان نژاد بیان کرد: هیات اجرایی این همایش در نظر دارد دومین همایش را در آینده ای نزدیک برگزار کند.
به گفته وی این همایش در تاریخ 20 بهمن سال جاری در ساعات 17 تا 21 در محل سالن اجتماعات سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین برگزار خواهد شد.

منبع: خانه خبر

انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان