۱۴/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۳/۰۲ چهارشنبه

صبح قزوین اقامه نماز جمعه در ۷۵۰ شهر کشور
کد خبر: ۱۸۹۰۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور خبر داد:

اقامه نماز جمعه در ۷۵۰ شهر کشور

حجت الاسلام تقوی گفت: امروز در ۷۵۰ شهر نماز جمعه با حضور ملت و با حضور پر شور نوجوانان و جوانان با شکوه خاصی برگزار می شود.

اقامه نماز جمعه در  ۷۵۰ شهر کشور
به گزارش صبح قزوین، سمینار ارتباطات و فضای مجازی ویژه مسئولین روابط عمومی های ستادهای نماز جمعه کشور به مدت یک روز در استان مرکزی (اراک) با حضور مسئولین دفاتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور برگزار شد.
در این سمینار یک روزه که از استان قزوین نیز شرکت کرده بودند حجت الاسلام سید رضا تقوی (مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور)شرکت ملت ایران در نماز جمعه کشور را شکوه عظمت اجتماع بزر گ دانست و بیان کرد: خوشختانه امروز در 750 شهر نماز جمعه با حضور ملت و با حضور پر شور نوجوانان و جوانان با شکوه خاصی برگزار می شود.
حجت الاسلام تقوی ضمن قدردانی از تلاش اعضای ستادهای نماز جمعه خاطر نشان کرد: باید ضمن همکاری بیشتر با امام جمعه از نظرات دیگر افراد نخبه در ابطه با نماز جمعه استفاده نماییم.
حجت الاسلام سیاح مدبر ستادهای نمازجمعه کشور در رابطه با فعالیت های اعضای ستاد نماز جمعه عنوان کرد: حدود یک سال است که مجله اقامه به صورت الکترونیکی بر روی سایت شورای سیاستگذاری قرار گرفته و باید مسئولین روابط عمومی استان های ستاد نماز جمعه برنامه های و فعالیت های نماز جمعه هر شهر خود را برای تهران ارسال و در مجله الکتریکی منعکس کنند.
حجت الاسلام سیاح ضمن درخواست از مسئولین ستادهای نماز جمعه کشور اظهار کرد: باید جایگاه روابط عمومی ستادهای نماز جمعه را تقویت و تلاش نمائیم گزارش های ستاد نماز جمعه را ارسال نموده و مورد ارزیابی قرار دهیم.
وی ادامه داد: هر ستاد نماز جمعه باید اسامی اعضای نماز جمعه را روی سایت قرار داده تا در مواقع لزوم بتوان با افراد در ارتباط باشیم.
یادآوری می شود این سمینار با حضور 9 استان در شهر ستان مهاجران در محل باشگاه ورزشی پالایشگاه شازند اراک برگزار شد.
انتهای پیام/7003/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان