۱۰/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۹ شنبه

صبح قزوین کمیته امداد پیشتاز اشتغالزایی در روستاها است
کد خبر: ۱۸۲۵۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

حسین داداشی:

کمیته امداد پیشتاز اشتغالزایی در روستاها است

فرماندار آبیک گفت: ایجاد اشتغال برای روستائیان یکی از دغدغه های نظام است که کمیته امداد امام خميني (ره) در این امر پیشتاز است.

کمیته امداد پیشتاز اشتغالزایی در روستاها است
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومي و اطلاع رساني کميته امداد امام خميني (ره) استان قزوين، حسین داداشی در کارگروه کمیته ساماندهی سرمایه گذاری و توسعه اشتغال در روستاها و شهرهای با جمعیت زیر 20 هزار نفر شهرستان آبیک بیان کرد: این طرح برای حمایت و کاریابی بیکاران ساکن در روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت تدارک دیده شده است.
وی ادامه داد: لازم است اعضای کارگروه به ویژه بخشداران برای جلسه آینده ارزیابی مناسبی از مزیت های اشتغال روستایی داشته باشند تا بتوانیم در برنامه ریزی این موضوع را مدنظر قرار دهیم چراکه سرعت بخشی در ارائه پرداخت تسهیلات به روستائیان و ایجاد کارگاه های آموزشی قالی بافی در روستاها منجر به رونق اشتغال در آن منطقه خواهد شد.
فرماندار آبیک افزود: یکی از بهترین طرح هایی که کمیته امداد امام خمینی (ره) در بُعد اشتغال اجرایی کرده است فراهم ساختن کارگاه های آموزشی قالی بافی برای زنان سرپرست خانوار و دختران بازمانده از تحصیل تحت پوشش است که شکر خدا با همت و تلاش مدیرکل و کارکنان کمیته امداد امام خمینی استان قزوین عملکرد ارزشمندی را شاهد هستیم.
وی عنوان کرد: با ایجاد دار قالی برای مددجویان حداقل می توان شرایط کسب درآمد ماهیانه سه میلیون ریال را فراهم کرد.
داداشی با بیان اینکه در موضوع اشتغال آنچه مهم است پایداری اشتغال است در واقع بزرگ بودن اشتغال مهم نیست، اضافه کرد: ایجاد اشتغال برای روستائیان یکی از دغدغه های نظام است، روستائیان نباید بر این باور باشند که شانس به آنها رو کرده تا وام بگیرند و آن را صرف هزینه های دیگر کنند بلکه همه ما وظیفه داریم تا تسهیلات اشتغال را برای روستائیان فرهنگ سازی کنیم و این تسهیلات را در راستای اشتغال پایدار برای آنها هزینه نمائیم .
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان