۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین بالاترين سند بالا دستي استان نگاه راهبردي به فرمايشات مقام معظم رهبري در سفر به استان قزوين است
کد خبر: ۱۷۹۲۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

روزبه:

بالاترين سند بالا دستي استان نگاه راهبردي به فرمايشات مقام معظم رهبري در سفر به استان قزوين است

استاندار قزوين در ديدار با مدير کل و معاونين صدا و سيماي مرکز قزوين به نقش مهم وتاثير گذار رسانه ملي در جامعه اشاره و از صدا و سيما به عنوان يک مجموعه فرابخشي ياد کرد و گفت: صدا و سيماي مرکر قزوين نقش مهمي در رشد، توسعه و تعالي فرهنگ استان دارد.

بالاترين سند بالا دستي استان نگاه راهبردي به فرمايشات مقام معظم رهبري در سفر به استان قزوين است
به گزارش صبح قزوین به نقل از مرتضي روزبه تقويت ارزشهاي اسلامي و صيانت از آرمانهاي امام را مهمترين دغدغه ي مسئولان استان برشمرد.
وي همچنين به سالروز سفر مقام معظم رهبري به استان قزوين اشاره و آنرا نقطه عطفي در تاريخ قزوين خواند و افزود: نگاه راهبردي به فرمايشات مقام معظم رهبري بايد به عنوان يک سند بالا دستي و منشوري براي توسعه قزوين، عملياتي، اجرايي و کاربردي شود.
روزبه همچنين با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در اين سفر به قابليتهاي استان در بخشهاي علمي، فرهنگي، کشاورزي و صنعت، ازمديران صدا و سيماي مرکز قزوين خواست در برنامه سازي ها ضمن توجه به ذائقه و نياز مخاطب ، اين موارد به عنوان نگاه استراتژيک در دستور کار طراحان و برنامه سازان در ساخت و توليد برنامه ها قرار گيرد.
صادقي جهاني مدير کل صدا و سيماي مرکز قزوين ضمن اعلام آمادگي و استقبال از مطالب مطرح شده گفت: براي تحقق فرمايشات مقام معظم رهبري نسبت به گذشته، حال و آينده استان قزوين در اولين فرصت با همفکري صاحب نظران رسانه ، اتاق فکر تشکيل ومطالب جمع بندي و در قالب پيشنهاد هاي کارشناسي ارائه خواهد شد.
وي همچنين با توجه به اميد ايجاد شده در ميان آحاد جامعه به دولت تدبير و اميد از آمادگي رسانه ملي در استان براي کمک و همراهي به دولت با رويکرد توسعه و پيشرفت استان خبر داد.
modire kol & ostandar 2 انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان