۱۲/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۱ دوشنبه

صبح قزوین سرمربی تیم ملی تکواندو: کمی حوصله کنید
کد خبر: ۱۷۷۳۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

پس از نتایج ضعیف تکواندوکاران در انگلیس؛

سرمربی تیم ملی تکواندو: کمی حوصله کنید

سرمربی تیم ملی تکواندوی مردان ایران پس از نتایج ضعیف تیم ملی در انگلیس همه را به حوصله بیشتر دعوت کرد.

سرمربی تیم ملی تکواندو: کمی حوصله کنید
به گزارش صبح قزوین به نقل از ایسنا، بیژن مقانلو اظهار کرد: سطح مسابقات کسب سهمیه المپیک در منچستر خیلی بالا بود و شاید حتی بتوان گفت که از المپیک هم بالاتر بود.
در این مسابقات بهترین های جهان حضور داشتند و مسابقات شرایط ویژه ای داشت.
همه کشورها آمده بودند که بهترین نتیجه را بگیرند و همین باعث شد بهترین ها بیایند.
وی افزود:نتیجه ملی پوشان ما در این مسابقات چندان قابل قبول نبود اما باید به آنها فرصت داد و بیشتر حوصله کرد.
ما باید هوشیارانه‌تر و ریزبینانه‌تر کار کنیم تا در آینده موفق باشیم.
برخی فکر می کنند همه چیز با این نتایج برای تکواندوی ایران تمام شده ولی اینطور نیست و ما سه سال زمان داریم تا سهمیه المپیک بگیریم.
سرمربی تیم ملی تکواندو با تاکید بر اینکه در این دوره از مسابقات خیلی از نامداران جهان حذف شدند، گفت: بسیاری از نفرات برتر جهان که مدالهای زیادی در کارنامه داشتند و در رنکینگ جهانی هم شرایط خوبی داشتند حذف شدند و این نشان می دهد مسابقات چه سطح بالایی داشت.
از آسیا تیم های چین تایپه و کره نیز در این مسابقات بودند که چین تایپه یک مدال طلا در بخش مردان گرفت وکره ای‌ها هم طلا نگرفتند.
وی ادامه داد: مدال طلای چین تایپه را کسی گرفت که نفر اول رنکینگ جهانی بود و مدال برنز آنها در بخش بانوان بدست آمد.
ملی پوشان ما باتوجه به زمانی که در اختیار داشتند و کمبودهایی که وجودداشت تمام تلاش خود را کردند ولی نباید فراموش کنید که سه ملی پوش ما مانند باقری معتمد،تاجیک و عبدالهی بعد از رهایی از مصدومیت اولین مبارزه برون مرزی مهم خود را تجربه می کردند.
مقانلو گفت: این نتایج رنکینگ ملی پوشان ما را چندان تغییر نخواهد داد و برای جبران آن باید تا می توانیم در مسابقات مختلف شرکت کنیم و با کنار گذاشتن منم منم گفتن ها به فکر رشد جایگاه تکواندوی ایران باشیم.
وی افزود: انتظار ما از ملی پوشان بیشتر از اینها بود و باید قبول کنیم که با شرایط آرمانی‌مان فاصله داریم.
البته ما تنها 20 روز تمرین کردیم و این زمان برای حضور در چنین رقابتهایی کافی نیست.
نفرات برتر مسابقات انگلیس در بخش مردان به شرح زیر است: * وزن 58- کیلوگرم: 1- چین تایپه(رنکینگ یک جهان)2- کره جنوبی (رنکینگ 3 جهان) 3- هادی مستعان(رنکینگ 7 جهان)3- مکزیک (رنکینگ 5 جهان) * وزن 68- کیلوگرم: 1- روسیه (رنکینگ یازده جهان)2- کانادا (رنکینگ 10 جهان)3- بهنام اسبقی (رنکینگ 7 جهان)3- باقری معتمد (رنکینگ 5 جهان) * وزن 80- کیلوگرم: 1- انگلیس (رنکینگ 10 جهان)2- روسیه (رنکینگ 12 جهان)3- آرون کوک (رنکینگ 6 جهان)3- ترکیه (رنکینگ 14 جهان) * وزن 80+ کیلوگرم : 1- انگلیس (رنکینگ 32 جهان)2- برزیل (رنکینگ 33 جهان) 3- گابن (رنکینگ یک جهان) 3- کره جنوبی (رنکینگ 4 جهان) میثم باقری با رنکینگ 21 ، سجاد مردانی با رنینگ 9، حسین تاجیک با رنکینگ 16 ، فرزاد عبداللهی با رنکینگ 7، علیرضا نصر با رنکینگ 8 دیگر تکواندوکاران ایران حاضر در مسابقات انگلیس بودند.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان