۲۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۷ دوشنبه

صبح قزوین ۱۴۰۰ زن سرپرست خانوار در قزوین تحت پوشش بیمه هستند
کد خبر: ۱۷۵۶۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

معاون اداره کل بهزيستي قزوین:

۱۴۰۰ زن سرپرست خانوار در قزوین تحت پوشش بیمه هستند

معاون امور اجتماعي اداره کل بهزيستي استان قزوين گفت: از دو هزار و ۵۱ زن سرپرست خانوار تحت پوشش این اداره کل یک هزار و ۴۰۰ نفر بیمه هستند.

۱۴۰۰ زن سرپرست خانوار در قزوین تحت پوشش بیمه هستند
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان قزوین، بهاره رحمانی با بیان این مطلب افزود: بقيه زنان جزو افرادي هستند كه شرايط بيمه شدن را ندارند و به همين دليل بيمه نشدند و در حال حاضر نیز به دلیل تکمیل بودن ظرفیت امکان بیمه کردن فرد جدیدی وجود ندارد.
این مسئول با بيان اينكه ماهيانه حق بيمه بازنشستگي برای زنان سرپرست خانوار بهزيستي واريز مي‌شود، بيان كرد: این حق بیمه سال گذشته به ازاي هر فرد 32 هزار تومان بوده که امسال به 40 هزار تومان افزايش یافته است.
معاون امور اجتماعي اداره کل بهزيستي استان قزوين با اشاره به اینکه بیمه کردن زنان سرپرست خانوار از مهمترین اقدامات بهزیستی است، ابراز داشت: این نهاد با تحقق این مهم وضعیت اقتصاد و معیشت آنان را در آینده تقویت می‌کند.
رحمانی یادآور شد: زنان سرپرست خانوار بايد شرايط بازنشستگي تعریف شده مانند دارا بودن سن زير 50 سال را داشته باشند تا اداره كل بهزيستي استان قزوين براي آنان اين حق بيمه را پرداخت كند.
ارائه بيمه خدمات درماني به زنان سرپرست خانوار در قزوین وی ارائه بيمه خدمات درماني به زنان سرپرست خانوار را از ديگر برنامه‌هاي حمايتي اداره کل بهزيستي قزوین عنوان و بیان کرد: دو هزار و 51 زن سرپرست خانوار با اعضاي خانواده با حمایت‌های این اداره کل خدمات بيمه درماني را دريافت مي‌كنند.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان