۲۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۸ سه شنبه

صبح قزوین مشکل امروز غرب این است که اسلام در هیچ جای دنیا مطرح نشود
کد خبر: ۱۶۲۲۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

عباسپور:

مشکل امروز غرب این است که اسلام در هیچ جای دنیا مطرح نشود

تجمع حماسی بسیجیان و یادواره ۵۰۰ شهید شهرستان بوئین زهرا با حضور حسین مظفر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و ۳۰۰۰ نفر از بسیجیان و مسئولین شهرستان در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

مشکل امروز غرب این است که اسلام در هیچ جای دنیا مطرح نشود
به گزارش صبح قزوین به نقل از بوئین نیوز، روح الله عباسپور نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه وظیفه امروز بسیجیان داشتن اقتدار در برابر تهاجمات فرهنگی دشمن است ، خاطرنشان کرد: اقتدار و تفکر بسیجی جوانان ایران اسلامی لرزه بر پیکره دشمن انداخته و ایران با داشتن بسیجیان مخلص از هیچ قدرتی در دنیا هراس ندارد .
مشکل امروز غرب این است که اسلام در هیچ جای دنیا مطرح نشود .
وی در ادامه افزود : بدون شک تفکر بسیجی است که با الگو قرار دادن نهضت عاشورا باعث یاس و نا امیدی دشمنان در دست اندازی به سرزمین‌های اسلامی از لبنان و سوریه و ایران اسلامی و نهضت‌های رهایی بخش در سرزمین‌های اسلامی شده است و همان‌طور که در هشت سال جنگ تحمیلی و ترورهای کور این تفکر بوده است که ما را از پیچ‌های خطرناک عبور داده و دشمن را نا امید کرده است.
عباسپور با بیان این که امروز بسیجیان وظیفه دارند در سایه منویات مقام معطم رهبری حرکت کنند، افزود: امروز با وجود تمام مخالفت‌ها، تحریم‌ها و فشارها، کشورمان با اقتدار اهداف خود را دنبال می‌کند و در این زمینه حق تعدی هیچ دشمن متجاوزی را به کشور نخواهد داد.
ایشان تصریح کرد : بسیجیان با نقش‌پذیری‌های حماسی و گره‌گشایی ‌در صحنه‌های صیانت از انقلاب اسلامی و سرعت بخشی به روند پیشرفت و توسعه کشور به ویژه عرصه صنعت دفاعی و ارتقای توان بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران، نقشی اساسی و مهم داشته‌اند.
عباسپور یادآور شد: مشکل امروز غرب و سردمداران آن با ایران داشتن حق هسته‌ای نیست بلکه مشکل آنها با اسلام است و نمی‌خواهند که اسلام در هیچ جای دنیا مطرح شود .
نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در ادامه با اشاره به توافق مذاکرات هسته‌ای ایران بیان داشت: ۶ کشور به دنبال این بودند که نگذارند انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز در نظام جمهوری اسلامی شکل گیرد، اما به خواست خدا و با تدبیر رهبر معظم انقلاب مجبور به پذیرفتن حق مسلم مردم ایران شدند.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان