۲۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۸ سه شنبه

صبح قزوین بیسجیان شاگردان مدرسه عشق هستند
کد خبر: ۱۶۱۴۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

حداد عادل:

بیسجیان شاگردان مدرسه عشق هستند

حداد عادل گفت: بسیج مظهر وحدت مردم، ولایت مداری و بصیرت و مظهر عشق است. بیسجیان شاگردان مدرسه عشق هستند

بیسجیان شاگردان مدرسه عشق هستند

به گزارش صبح قزوین، غلامعلی حداد عادل در همایش بسیجیان در مسجد النبی گفت: تمام اقشار ایران 35 سال پیش بدون صلاح و با ایمان به خدا در مقابل طاقوت ایستادند و انقلاب را رها نکرده وآن را به پیروزی رساندند و پس از پیروزی انقلاب نیز  با همان عزم و اراده در راستای رسیدن به اهداف انقلاب مبارزه کردند.

وی ادامه داد: بسیج  با حضور سازمان یافته در خدمت مردم و انقلاب بوده است؛ حضور دائمی بسیج در صحنه یاد آور ارزش های انقلاب  می باشد در بسیج شاهد شهامت، شجاعت، ایثار و عشق به استقلال و پیشرفت کشورهستیم.

حداد عادل استدلال کرد: بسیج مظهر وحدت مردم، ولایت مداری و بصیرت و مظهر عشق است.
بیسجیان شاگردان مدرسه عشق هستند و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، بسیجیان شجره طیبه  هستند .

وی  با بیان اینکه بسیج مظهر ایمان، پاکی و اخلاق اسلامی است، افزود: در بسیج سستی و ضعف، منفعت طلبی  و بی نظمی، بی اخلاقی وجود ندارد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: بسیجی خود را برای اسلام، کشور و مردم می خواهد نه اینها را برای خود، بسیج نشانه امید در سراسر ایران است و امروزاین را با وحدت و اطاعت از رهبری و مرگ بر آمریکا اعلام می کند.

حداد عادل استدلال کرد: بسیجان درتاریخ پنجم آذرماه  در سراسر ایران به دشمنان پیام می دهند؛ گمان نکنید در عزم و اراده مردم و مسئولین ضعف و خطوری رخ داده، حرف بسیجی همان است که می خواند هنوز راه همان است.

شایان ذکر است مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر جانباز 70 درصد سردار شهید مجید نبیل از مقابل مسجد النبی به سمت گلزار مطهر شهدا برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان