۰۶/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۵ سه شنبه

صبح قزوین حمایت از تروریستها و کشتار شیعیان را متوقف کنید / این بار عمق خاکتان را هدف قرار خواهیم داد
کد خبر: ۱۵۸۲۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

حمایت از تروریستها و کشتار شیعیان را متوقف کنید / این بار عمق خاکتان را هدف قرار خواهیم داد

یک گروه عراقی با محکوم کردن ادامه حمایت عربستان از گروههای ترویستی تکفیری که به کشتار شیعیان بیگناه در عراق ادامه می دهند، به آل سعود درباره پیامدهای خطرناک این حمایتها هشدار داد.

حمایت از تروریستها و کشتار شیعیان را متوقف کنید / این بار عمق خاکتان را هدف قرار خواهیم داد
به گزارش صبح قزوين، "واثق البطاط" دبیرکل گروه حزب الله عراق در گفتگو با پایگاه خبری المدی پرس با به عهده گرفتن مسئولیت شلیک چند گلوله خمپاره به نقطه مرزی در عربستان تاکید کرد این اقدام، صرفا هشداری به عربستان به سبب ادامه شیوه طایفه ای و تکفیری اش علیه شیعیان بود.
وی تهدید به وارد کردن ضربات دردناکی در عمق خاک عربستان کرد و گفت قبلا به سعودیها درباره ادامه شیوه طایفه ای و تحریک آمیز و تکفیری شان علیه شیعیان هشدار داده بودیم، ما قبلا هنگام تهدید آمریکا برای حمله به سوریه، گفتیم می توانیم مواضعی را در عمق خاک عربستان هدف قرار داده و بنادر و خطوط انتقال نفت و گاز و پلها و خطوط آب و برق عربستان را هدف قرار دهیم و عربستان را به کشتارگاه تبدیل کنیم.
البطاط افزود طی روزهای گذشته، فتاوای تکفیری از جمله از سوی القرضاوی مبنی بر لزوم مبارزه با شیعیان و سب حضرت زهراء(س) از سوی یکی از شیوخ وهابی سعودی و یکی از تکفیریهای کویت صادر شد.
وی گفت ما توانستیم شش گلوله خمپاره به منطقه ای در عربستان شلیک کنیم و به این ترتیب تهدید خود را عملی کردیم و رژیم سعودی را درباره ادامه سیاستهایش در عراق هشدار می د هیم و به این رژیم می گوییم هر چند اقدام اخیر ما هشداردهنده بود، اما ضربات آتی، بسیار دردناک خواهد بود و به عمق عربستان حمله خواهیم کرد نه مناطق مرزی.

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان