۲۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۹ چهارشنبه

صبح قزوین معاون امور استان های رسانه ی ملی و سپاه صاحب الأمر (عج) استان از صداوسیمای مرکز قزوین قدردانی کرد
کد خبر: ۱۵۷۰۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

طهماسبی:

معاون امور استان های رسانه ی ملی و سپاه صاحب الأمر (عج) استان از صداوسیمای مرکز قزوین قدردانی کرد

معاون امور استان های رسانه ی ملی در نامه ای به صداوسیمای مرکز قزوین از تلاش های مدیرکل و کارکنان این مرکز در ایام محرم قدردانی کرد.

معاون امور استان های رسانه ی ملی و سپاه صاحب الأمر (عج) استان از صداوسیمای مرکز قزوین قدردانی کرد
به گزارش صبح قزوین، دکتر کیومرث طهماسبی دراین نامه با اشاره به ذوق هنرمندانه کارکنان صداوسیمای مرکز قزوین و توانمندی آنان در تلفیق خلاقانه ی جلوه های جذاب از آداب دینی و مذهبی مردم استان قزوین با زیبایی های معنوی عاشورای حسینی از تلاش ها و خدمات مدیرکل، معاونان، مدیران و کارکنان صداوسیمای مرکز قزوین در انعکاس این جلوه ها قدردانی و تجلیل کرد.
همچنین فرمانده سپاه صاحب الأمر (عج) استان و مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه در پیامی از تلاش های صداوسیمای مرکز قزوین بخاطر انعکاس گسترده و زنده ی عزاداری های مردم ولایت مدار استان قزوین در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی و پخش برنامه های ایام محرم در بخش های مختلف خبری قدردانی کردند.
در بخشی از این پیام آمده است: صداوسیما بعنوان یک دانشگاه فرهنگ ساز نقش مهمی در ترویج تفکر عاشورایی و روحیه ی بسیجی دارد و تا کنون نیز با بهره گیری از ظرفیت های رسانه ی ملی نقش مهمی در انتقال فرهنگ عاشورایی به جامعه بویژه نسل جوان ایفا نموده است.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان