۲۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۹ چهارشنبه

صبح قزوین ۳۵۰ برنامه سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا در هفته بسیج اجرا می شود
کد خبر: ۱۵۶۹۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

نشست خبری فرمانده سپاه بوئین زهرا با اصحاب رسانه؛

۳۵۰ برنامه سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا در هفته بسیج اجرا می شود

نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا سرهنگ حسین رجبی با حضور اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج در سالن جلسات این ناحیه برگزار شد.

۳۵۰ برنامه سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا  در هفته بسیج اجرا می شود
به گزارش صبح قزوین به نقل از بوئین نیوز، سرهنگ رجبی در ابتداء سخنان شکل گیری انقلاب اسلامی ایران به تأسی از نهضت عاشورا دانست و گفت: انقلاب اسلامی به تأسی از نهضت عاشورا شکل گرفت و جوانان انقلابی ایران اسلامی با روحیه بسیجی و عشق و ارادت به امام حسین (ع) در جبهه های حق علیه باطل شرکت کردند.
وی در ادامه افزود: نهضت عاشورا حماسه ترین رخداد تاریخ است چرا که اهداف امام حسین (ع) مقدس و الهی بود و در این راه مقدس تمام اهل بیت خود را تقدیم اسلام و قرآن کرد.
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا هفته بسیج را بهترین فرصت برای یادآوری ایثار و مقاومت فرزندان این مرز و بوم دانست و خاطر نشان کرد: هشت سال جنگ تحمیلی ما فقط یک منازعه نظامی نبود بلکه یک درگیری تمام عیار در ابعاد علمی، سیاسی، اقتصادی، فنی و… با تمامی دنیا کفر و استکبار بود و جوانان این مرز و بوم با روحیه و تفکر بسیجی در مقابل تجاوزگران ایستادند از اینرو هفته بسیج بهترین فرصت و بهانه برای بازگویی و یادآوری ایثار و مقاومت فرزندان این مرز و بوم است.
ایشان در پایان به اهم برنامه های هفته بسیج اشاره نمود و بیان داشت: دیدار بسیجیان با ائمه جمعه، عطر افشانی مزار مطهر شهدا، نشست منتظران موعود، تجمع حلقه های صالحین، مسابقه دو رهروان شهدا، برگزاری مانور فرهنگی مقابله با جنگ نرم ، کارگاه افزایش جمعیت ، اجتماع عاشورائی بسیجیان، کرسی آزاد اندیشی، محفل اُنس با قرآن، نشست بصیرتی، همایش عاشقان ولایت و نشست عفاف و حجاب از ویژه برنامه های هفته بسیج این ناحیه خواهد بود.
SONY DSC انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان