۱۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۰ یکشنبه

صبح قزوین ۵۲ پرستار و ماما از دانشگاه علوم پزشکی قزوین دانش آموخته شدند
کد خبر: ۱۴۶۴۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

دانشجویان ورودی سال ۱۳۸۸؛

۵۲ پرستار و ماما از دانشگاه علوم پزشکی قزوین دانش آموخته شدند

آیین جشن دانش آموختگی دانشجویان ورودی سال ۱۳۸۸ دانشگاه علوم پزشکی قزوین در دو گروه پرستاری و مامایی روز ۳۰ مهر ۱۳۹۲ در سالن همایش های شهید بابایی این دانشگاه برگزار شد.

۵۲ پرستار و ماما از دانشگاه علوم پزشکی قزوین دانش آموخته شدند
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، در این برنامه که با حضور دکتر علی اکبر زینالو رییس دانشگاه برگزار شد، تعداد 32 نفر در رشته کارشناسی پرستاری(21 نفر خانم و 11 نفر آقا) و 20 نفر خانم در رشته مامایی دانش آموخته شدند.
در آیین فوق که محدثه بابایی در رشته پرستاری و سمیه شریفی در رشته مامایی به عنوان دانشجوی برتر معرفی شده و هدیه دریافت کردند، رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین و دکتر زینت جورابچی رییس دانشکده پرستاری و مامایی درباره اهمیت رشته های تحصیلی پرستاری و مامایی در جامعه سخن گفتند و بر لزوم حفظ رسالت شغلی و رعایت اخلاق حرفه ای دانش آموختگان در طول فعالیت کاری خود در آینده تأکید کردند.
همچنین، حجت الاسلام والمسلمین قدس از دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن آن که پرستاری را شغل افراد خاص، فرهیخته و محکم در جامعه دانست، درباره ایجاد شغل های جدید(کار آفرینی) در حوزه پرستاری و مامایی سخن گفت.
در این برنامه که با حضور معاونان آموزشی، پژوهشی و دانشجویی ـ فرهنگی دانشگاه و جمعی از اعضای هیئت علمی دانشکده برگزار شد، ضمن اهدای لوح یادبود به دانش آموختگان توسط جمعی از مسوولان و اساتید، دانش آموختگان پرستاری با همراهی دکتر عظیمیان معاون آموزشی دانشکده و دانشجویان مامایی با همراهی طوبی گلشاهی عضو هیئت آموزشی دانشکده مراسم سوگند(تحلیف) را انجام دادند.
پخش نماهنگ های تهیه شده توسط دانش آموختگان، دیگر بخش های این برنامه بود.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان