۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین مردم پایه اصلی امنیت در جامعه هستند
کد خبر: ۱۳۳۱۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رضایی:

مردم پایه اصلی امنیت در جامعه هستند

فرماندهی انتظامی شهرستان آوج: آخرین روز هفته ناجا با عنوان جامعه ایمانی ، حفظ ارزش ها و امنیت اجتماعی نام گذاری شده است که بر این اساس خود و همکارانمان را به حضور در برنامه ها در راستای تقویت باورهای دینی و فرهنگ ولایت ملزم می دانیم.

مردم پایه اصلی امنیت در جامعه هستند

به گزارش صبح قزوین به نقل از آوای آوج، فرهاد رضایی در آخرین روز از هفته نیروی انتظامی در محل مسجد امام علی ابن ابیطالب(ع) شهر آوج با اشاره به اقدامات و فعالیت های انجام شده بیان کرد:آخرین روز هفته ناجا با عنوان جامعه ایمانی ، حفظ ارزش ها و امنیت اجتماعی نام گذاری شده است که بر این اساس خود و همکارانمان را به حضور در برنامه ها در راستای تقویت باورهای دینی و فرهنگ ولایت ملزم می دانیم.

وی در ادامه افزود: با استقرار فرماندهی در سطح شهرستان فعالیت این نهاد در راستای خدمت رسانی به مردم شروع کرد که با توجه به وجود کمبود ها و همت هایی که از سوی مسئولین انجام گرفت موجب شد تا زیر ساخت های لازم برای انجام ماموریت های محوله فراهم شود.

رضایی همچنین به طرح های انجام شده از سوی نیروی انتظامی اشاره کرد و اظهار داشت: مبارزه با توزیع و مصرف کنندگان مواد مخدر که با هنجارشکنی موجب ایجاد فساد در جامعه می شوند اولین اقدام نهاد نیروی انتظامی بود که در راستای آن با همکاری مقام محترم قضایی عاملان آن دستگیر ، احکام مربوطه در قبال آن ها صادر و به اجرا درآمد.

فرماندهی انتظامی شهرستان آوج ضمن ابراز امیدواری از تلاش همکاران نیروی انتظامی گفت: با تلاش همگانی مردم و مسئولین امیدواریم در سطح شهرستان جایی برای افراد معتاد و برهم زننده امنیت اجتماعی ، وجود نداشته باشد.

فرهاد رضایی شعار سال جاری نیروی انتظامی را مردم داری ، قانون مداری و روز آمدی دانست و بیان کرد: در هر جامعه ای که نیاز به امنیت وجود دارد مردم به عنوان پایه های اصلی آن نقش مهمی را ایفا می کنند در این راستا نیروی انتظامی به منظور تامین امنیت جامعه توانسته است با مولفه تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری نقش مهم و اساسی را به انجام برساند.

وی ادامه داد: پشتبانی لازم را در تمامی زمینه ها از مردم خواهیم داشت زیرا نهاد نیروی انتظامی در کنار اقشار مختلف جامعه به منظور رسیدگی به مشکلات و موانع تلاش می کند تا بتواند گره از کار مردم بگشاید.

رضایی سرپیچی و تخطی از قانون را عامل بوجود آمدن مشکلات در جامعه دانست و تصریح کرد: قانون مداری باید سرلوحه کار مردم قرار گیرد تا از بروز هرج و مرج و بی نظمی در جامعه جلوگیری بعمل آید در این راستا هماهنگی و همکاری با نهاد نیروی انتظامی به عنوان متولی این امر مهم یک نیاز ضروری بشمار می آید.

فرماندهی انتظامی شهرستان آوج در بحث روز آمدی تاکید کرد: تمام تلاش نیروی انتظامی بر این است تا بتواند با روز آمدن کردن امکانات در راستای پیشبرد اهداف خود تلاش کند زیرا با پیشرفت امکانات این نیاز مهم ضرورت پیدا کرده است.

فرهاد رضایی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بیان کرد:ضرورت روز آمدن بودن پلیس به وضوع به چشم می خورد و باتوجه به امکانات و استعدادهای که در جامعه ما وجود دارد می تواند به پیشبرد اهداف کمک کند.

رضایی در پایان دستگیری عاملان توزیع و فروش مواد مخدر ، برهم زنان امنیت اجتماعی ، سارقان و همچنین برخورد با متخلفین رانندگی را از اقدامات مهم نهاد نیروی انتظامی در سطح شهرستان آوج دانست.

انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان