۱۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۰ یکشنبه

صبح قزوین از قزوین امروز و پیام خرداد گلایه دارم/دروغ پراکنی برخی رسانه‌ها درباره تودیع من
کد خبر: ۱۲۷۴۶۰ نویسنده: مهدی احمدی تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین در مصاحبه اختصاصی با صبح قزوین:

از قزوین امروز و پیام خرداد گلایه دارم/دروغ پراکنی برخی رسانه‌ها درباره تودیع من

مدیرکل اداره ارشاد قزوین گفت: رسانه‌ها باید پایبند به اخلاق شوند، سایت پیام خرداد اولین بارش نیست که به مباحث دروغین در مورد مدیریت من می‌پردازد از این رو به صورت جدی و قضایی از معاونت مطبوعات کشور پیگیری می‌کنم.

از قزوین امروز و پیام خرداد گلایه دارم/دروغ پراکنی برخی رسانه‌ها درباره تودیع من
مهدی احمدی، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، درباره شایعات منتشر شده مبنی بر برگزاری جلسه تودیع و معارفه مدیرکل این اداره اظهار کرد: انتشار این نوع از اخبار کذب در رسانه‌ها و فضای مجازی به نوعی تشویش اذهان عمومی و نوعی بی اخلاقی و ایجاد فضای التهاب در آستانه انتخابات است.
وی با بیان اینکه برگزاری جلسه تودیع و معارفه مدیرکل جدید ارشاد را تکذیب می‌کنم، ابراز کرد: توصیه من ابتدا پایبندی به نظام اخلاق است همان موضوعی که از توصیه‌های مهم رهبر معظم انقلاب است که نباید فراموش شود.
احمدی اذعان کرد: چرا عده‌ای با متوسل شدن به دروغ به دنبال رسیدن به اهداف خود هستند و با شانتاژ رسانه‌ای و حمایت برخی از افراد سیاسی در استان و تهران فضا را متشنج می‌کنند؟ آیا این با نگاه اسلامی همخوانی دارد؟
وی تصریح کرد: استدعای من این است ابتدا همه رسانه‌ها پایبند به نظام اخلاق شوند و توصیه رهبری است که در آستانه انتخابات آسایش و آرامش را به خانه‌های مردم ببرند.
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد قزوین بیان کرد: منتشر شدن بحث تودیع و معارفه مدیرکل اداره ارشاد کاملا یک موضوع دروغین و غیرواقعی است امیدوارم خداوند از سر تقصیرات این افراد بگذرد.
وی عنوان کرد: گلایه‌ام از سایت‌های خبری قزوین امروز و پیام خرداد است که به دروغ متوسل نشوند و تا زمانی که از صحت و سقم موضوعی مطلع نشده‌اند آن را منتشر نکنند.
این مسئول فرهنگی گفت: چگونه است که وزارتخانه فرهنگ در این سطح گسترده به من به عنوان مدیر خودش از جابجایی‌ها اطلاع نمی‌دهد؟ یعنی به این حد مباحث اخلاقی در دولت تدبیر و امید به دور شده است که اینگونه رفتار کنند؟
وی تاکید کرد: خواهش من این است که تا حدودی رسانه‌ها پایبند به اخلاق شوند، سایت پیام خرداد اولین بارش نیست که به مباحث دروغین در مورد مدیریت من می‌پردازد از این رو به صورت جدی و قضایی از معاونت مطبوعات کشور پیگیری می‌کنم.
احمدی در پایان گفت: چرا در آستانه انتخابات باید با متوسل شدن به دروغ فضای استان را به سمت بی اخلاقی ببریم؟ هدف همه مدیران استان و رسانه‌ها ایجاد آرامش برای تشویق مردم برای حضور گسترده در انتخابات است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان