۱۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۰ یکشنبه

صبح قزوین کشته و زخمی شدن ۴۵ نفر در یک مسجد / تروریستها اعضای یک خانواده را قتل عام کردند
کد خبر: ۱۱۴۹۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

کشته و زخمی شدن ۴۵ نفر در یک مسجد / تروریستها اعضای یک خانواده را قتل عام کردند

رسانه های عربی از کشته و زخمی شدن بیش از ۴۵ نمازگزار در حمله تروریستها به مسجدی در جنوب بعقوبه عراق و کشته شدن ۶ عضو یک خانواده در حمله مسلحانه خبر دادند.

کشته و زخمی شدن ۴۵ نفر در یک مسجد / تروریستها اعضای یک خانواده را قتل عام کردند
به گزارش صبح قزوين به نقل از  خبرگزاری الشرق الاوسط، یک منبع امنیتی عراقی امروز اعلام کرد بیش از 45 نمازگزار امروز بر اثر انفجار بمب در داخل یکی از مساجد در جنوب شهر بعقوبه مرکز استان دیالی خبر داد.
این منبع افزود یک بمب دست ساز در داخل کولری در مسجد ابوالقاسم در منطقه ام العظام در جنوب بعقوبه جاسازی شده بود که پس از پایان نماز جمعه منفجر شد که به کشته شدن 11 نمازگزار و زخمی شدن 33 نفر منجر شد.
این منبع گفت نیروهای پلیس بلافاصله به محل حادثه شتافتند و کمربند امنیتی در اطراف آن ایجاد کردند و آمبولانسها به انتقال مجروحان به بیمارستانها پرداختند.
این انفجار پس از حمله تروریستهای تکفیری با کمربند انفجاری به نمازگزاران در حسینیه التمیمی در منطقه الکسره در بغداد در روز چهارشنبه رخ می دهد که بر اثر آن 30 نمازگزار کشته و 51 نفر دیگر زخمی شدند.
کشته شدن اعضای یک خانواده در موصل خبرگزاری د پ آ آلمان از کشته شدن شش عضو یک خانواده عراقی در شرق موصل در حمله افراد مسلح خبر داد.
به گفته منابع پلیس عراق، شش عضو یک خانواده در حمله افراد مسلح به منزل آنها در محله القادسیه در شرق موصل کشته شدند.
در این جنایت، پدر و مادر خانواده و چهار فرزند آنها به ضرب گلوله تروریستها کشته شدند.
خبر دیگر اینکه پلیس عراق، تمام دفاتر شبکه ماهواره ای از بغدادیه را بست.
نیروهای امنیتی  عراق امروز جمعه تمام دفاتر شبکه ماهواره ای البغدادیه را به سبب نقض قوانین پخش رسانه ای و زیر پا گذاشتن قوانین و خدشه وارد کردن به نظم  عمومی بستند .
این دومین اقدام شورای ارتباطات و رسانه ای عراق بر ضد شبکه البغدادیه به شمار می رود به طوری که این شورا در اوایل  اکتبر 2010 هم دفاتر این شبکه را در تمام مناطق عراق بست.
شبکه العربیه در خبری فوری از انفجار در مقابل مسجدی در شمال بغداد خبر داد که بر اثر آن دست کم 28 نفر کشته شدند.

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان