۱۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۰ یکشنبه

صبح قزوین هفته دولت بهترین فرصت برای یاری رسانی به دولتمردان است
کد خبر: ۱۰۳۵۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

امام جمعه بوئین زهرا:

هفته دولت بهترین فرصت برای یاری رسانی به دولتمردان است

دولت یازدهم باید مشی دولت قبلی را ادامه بدهد و حتی در عرصه خدمت رسانی به مردم از دولت های قبلی جلوتر حرکت کند.

هفته دولت بهترین فرصت برای یاری رسانی به دولتمردان است
به گزارش صبح قزوین به نقل از بوئین نیوز، همزمان با سومین روز از گرامیداشت هفته دولت مدیران و کارمندان شهرستان بوئین زهرا با همایون زرینه امام جمعه این شهرستان دیدار کردند .
حجت الاسلام زرینه در ابتدای سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت ، شهید رجایی و باهنر را الگوی تمام کارمندان دانست و گفت : شهید رجایی و باهنر با پاکدستی ، حفظ بیت المال ، خدمتگزاری صادق و تلاش جهادی جزء افراد شایسته نظام بودند و همه کارمندان در این زمینه ها باید شهید رجایی و باهنر را الگو خود قرار دهند .
امام جمعه شهرستان بوئین زهرا هفته دولت را بهترین فرصت برای یاری رسانی به دولتمردان دانست و افزود : هفته دولت بهترین فرصت برای آحاد جامعه و اقشار مختلف مردم برای یاری رسانی به دولتمردان است و همچنین این هفته بهترین فرصت است تا مردم از زحمات دولتمردان دلسوز نظام برای تلاش و خدمت رسانی در زمینه های مختلف تقدیر و تشکر کنند .
وی در ادامه افزود : مناصب کشوری در جمهوری اسلامی ایران نباید جایگاه قدرت و سیاسی بازی باشد بلکه باید میدان خدمت ، عمران و آبادانی کشور باشد و مسئولان تمام همت خود را جهت خدمت رسانی و آرامش و آسایش مردم به کار ببرند .
زرینه همچنین شایسته سالاری را مهم ترین وظیفه دولت یازدهم دانست و تاکید کرد : دولت یازدهم با توجه به شعار اعتدال باید شایسته سالاری را مهم ترین وظیفه خود بداند و در واگذاری مناصب به افراد ، شایسته سالاری ، تجربه و کارآیی را توجه ویژه ای داشته باشد .
امام جمعه شهرستان بوئین زهرا خاطر نشان کرد : دولت یازدهم باید مشی دولت قبلی را ادامه بدهد و حتی در عرصه خدمت رسانی به مردم از دولت های قبلی جلوتر حرکت کند و اقدامات و کارهای جهادی دولت قبلی را ادامه دهد و دغدغه اصلی مردم که مسائل اقتصادی و معیشتی است را در اولویت برنامه های خود قرار دهد .
انتهای پیام /

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان