۱۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۰ یکشنبه

صبح قزوین دوره ساخت آیتم‌های کوتاه تصویری ویژه دختران برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۶۵۲۱۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۶/۲۷ ساعت: ۹:۲۳ ↗ لینک کوتاه

مدیر مرکز رشد بانوان حوزه هنری قزوین :

دوره ساخت آیتم‌های کوتاه تصویری ویژه دختران برگزار می‌شود

مدیر مرکز رشد حوزه هنری قزوین گفت: هدف از برگزاری رویداد "رویاتو بساز ۴" توجه به دغدغه بانوان علاقه مند در حوزه رسانه است که این دوره به مدت یک ماه در مهر ماه جاری برگزار می‌شود.

دوره ساخت آیتم‌های کوتاه تصویری ویژه دختران برگزار می‌شود
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین به نقل از روابط عمومی حوزه هنری؛ فاطمه عابدزاده روز یکشنبه اظهار کرد:‌ "رویاتو بساز" عنوان دوره آموزش آیتم ساز تلویزیونی، ویژه دختران در مرکز رشد حوزه هنری قزوین است که تاکنون سه دوره از این رویداد هنری در استان برگزار شده است.

وی ادامه داد: تاکنون از ۳۰ اثر خروجی این رویداد مهم هنری که از سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده می‌توان به کسب عنوان اول اثر "حوض خون" در سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم "عمار" در حوزه تلویزون اینترنتی اشاره کرد.

عابدزاده، فعالیت مرکز رشد حوزه هنری قزوین را در جهت سوق دادن جوانان به کارهای ابتکاری و خلاقانه دانست و تصریح کرد: این مرکز به عنوان اولین مرکز رشد کنشگر بانوان در عرصه رسانه این استان به شمار رفته و تاکنون نیز موفق به جذب جوانان زیادی در عرصه‌های مختلف شده است.

به گفته این مسوول، سرفصل‌های "رویاتو بساز ۴" شامل کارگاه‌های ایده‌پردازی، تصویربرداری، مساله محوری در رسانه، فن مصاحبه و تدوین است که ثبت‌نام آن نیز که از طریق سامانه حوزه هنری قزوین آغاز شده تا ۳۰ شهریور ماه جاری ادامه دارد و پس از آن نیز مصاحبه‌های تخصصی انجام می‌شود.

وی، شرایط سنی شرکت کنندگان در این رویداد هنری را از ۱۸ تا ۲۲ سال اعلام کرد و افزود: کارآموزان این دوره در مدت یک ماه با ساخت فیلم‌های مستند کوتاه پنج تا هفت دقیقه ای آشنا می‌شوند و موضوعات پیش‌بینی شده نیز مسایل و چالش‌های حوزه بانوان است.

مدیر مرکز رشد بانوان در حوزه هنری استان قزوین با اشاره به حمایت‌های مالی صورت گرفته از شرکت کنندگان،‌ خاطرنشان کرد: پس از پایان دوره،‌ تولیداتی که از نشر محتوی آن مورد تایید باشد را از شخص تولید کننده خریداری خواهیم کرد.

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان