۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین احتمال تمدید محدودیت‌های کرونایی در قزوین
کد خبر: ۳۴۵۵۸۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۸/۱ ساعت: ۱۳:۴۸ ↗ لینک کوتاه

جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان اعلام کرد

احتمال تمدید محدودیت‌های کرونایی در قزوین

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: با توجه به تداوم شرایط قرمز و خطرناک، تمدید محدودیت‌های کرونایی در استان برای چهارمین هفته متوالی محتمل است.

احتمال تمدید محدودیت‌های کرونایی در قزوین
منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: محدودیت‌های کرونایی برای هفته سوم در قزوین تمدید شده و در صورت تصمیم گیری جدید در خصوص ادامه آنها، اطلاع رسانی لازم از سوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان انجام می‌شود.
 
وی افزود: اوج گیری کرونا و افزایش تعداد قربانیان و بیماران در استان قزوین موجب شده تا از ظرفیت بیمارستان ارتش نیز استفاده کنیم.
 
این مقام مسئول با بیان اینکه استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از اجتماعات و حضور در اماکن شلوغ از مهمترین راه‌های پیشگیری از کرونا به شمار می‌روند، عنوان کرد: از شهروندان تقاضا داریم در این شرایط به جز برای کارهای ضروری از منزل خارج نشوند.
 
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: شهروندان باید میهمانی‌ها و رفت و آمدهای خانوادگی خود را نیز در این شرایط محدود کنند؛ چراکه ممکن است یک فرد بیمار بدون علائم بر اثر این رفت و آمدها خانواده، آشنایان و بستگان خود را به کرونا مبتلا کند.
 
وی بیان کرد: همه کارمندان، اصناف و شاغلان واحدهای خدماتی و تولیدی ملزم به استفاده از ماسک هستند. تلاش داریم تا از ظرفیت نیروهای جمعیت هلال احمر برای تذکر به شهروندان در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در اماکن عمومی و شلوغ قزوین استفاده کنیم.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان