۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین قزوین میزبان مدیران بودجه ای مناطق کشور
کد خبر: ۷۵۳۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

صبح امروز برگزار شد:

قزوین میزبان مدیران بودجه ای مناطق کشور

پنجمین نشست تخصصی مدیران بودجه ای مناطق کشور در قزوین برگزار شد.

قزوین میزبان مدیران بودجه ای مناطق کشور
به گزارش صبح قزوین، صبح امروز پنجمین نشست تخصصی مدیران بودجه ای مناطق کشور در ساختمان مرکزی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد.
در این نشست مدیران برنامه و بودجه دانشگاه های تهران، شیراز، اصفهان، تبریز، مشهد، یزد، و قزوین حضور داشند.
همچنین مهندس بهرامی مدیر کل برنامه، بودجه و تشکیلات وزارت علوم و تحقیقات و فن آوری به نمایندگی از سوی این وزارت خانه در نشست حاضر بود.
سید علی تقی لو مدیر برنامه و بودجه و تشکیلات دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) در نشست خبری با اصحاب رسانه اعلام داشت: وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری طی سالهای اخیر یک حرکتی را انجام داده است مبنی بر اینکه دانشگاه های کل کشور را به مناطق بودجه ای شش گانه تقسیم نموده است.
این مناطق با اهداف مشخص شده کلیه فعالیتهای بودجه ای و مالی خود را زیر نظر یک منطقه خاص انجام ی دهند و در نهایت کلیه موارد به وزارت خانه منتقل می شود تا توسط این نهاد پیگیری های لازمه صورت پذیرد.
وی ابراز داشت: جهت پیگیری و حل مسائل بودجه ای هر ماه یک بار بنا به ضرورت جلسه ای با حضور مدیران بودجه ای کلیه دانشگاه ها در مناطق خود، هر بار در یک دانشگاه برگزار می شود.
این مسئول به پنجمین نشست مدیران منطقه ای اشاره و بیان داشت: هر 2 ماه یک بار ما جلسات مدیران مناطق کشور را برگزار می شود که در پنجمین مرحله آن استان قزوین و دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) میزبان مدیران سایر استانها می باشد.
در این نشست آقای بهرامی مدیر کل بودجه وزارت علوم ، تحقیقات و فن آوری نیز حضور دارند.
تقی لو به تبیین اهداف این نشست پرداخت و تصریح داشت: در این نشست تخصصی کلیه مباحث بودجه ای و اعتبارات دانشگاه ها به خصوص نحوه بودجه ریزی عملیاتی و نحوه پیاده سازی آن بررسی می شود.
این مباحث به خصوص در 2 سال اخیر جدی تر و بهتر از سنوات گذشته پرداخته شده است.
مدیر برنامه و بودجه و تشکیلات دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) اشاره داشت: در حال حاضر دانشگاه کاشان عملکرد خود را تشریح نمود و دانشگاه حضرت امام(ره) نیز در خود وزارت خانه گزارش خود را ارائه نموده است.
وی در پایان اعلام داشت: ما در مرحله مطالعه می باشیم، باید به دنبال راهکارهایی برای پیاده سازی مصوبات در برنامه بودجه ای دانشگاه ها باشیم.
شایان ذکر است استان قزوین به همراه دانشگاه های تهران جزء منطقه 6 بودجه ای دانشگاه ها محسوب می شود.
انتهای خبر/2004

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان