۲۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۹ چهارشنبه

صبح قزوین نمی‌خواهم از بارسا بروم اما انریکه دیگر مهاجمان را به من ترجیح می‌دهد
کد خبر: ۵۲۰۱۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۲۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

پدرو:

نمی‌خواهم از بارسا بروم اما انریکه دیگر مهاجمان را به من ترجیح می‌دهد

مهاجم ملی‌پوش کاتالان‌ها از شرایط پیچیده‌ای که در بارسا دارد گفت، شرایطی که او را در آستانه ترک نیوکمپ قرار داده است.

 نمی‌خواهم از بارسا بروم اما انریکه دیگر مهاجمان را به من ترجیح می‌دهد
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، براساس گزارش‌های منتشرشده، پدرو که فصل گذشته با حضور لیونل مسی، نیمار و لوئیز سوارز فرصت زیادی برای خودنمایی در خط حمله تیم فوتبال بارسلونا پیدا نکرد، در آستانه جدایی از این تیم و پیوستن به منچستریونایتد قرار دارد. روبرت فرناندس، دبیر فنی باشگاه بارسلونا به شبکه تلویزیونی «TV3» گفته بود که این بازیکن 28 ساله پیش از این درخواست جدایی از این تیم را داده بود.
پدرو، زننده گل قهرمانی بارسلونا در دیدار شب گذشته (سه‌شنبه) مقابل سویا در سوپرجام اروپا گفت: از شرایطی که در آن قرار دارم، خوشحال نیستم. روبرت فرناندس چیزی گفته که از آن اطلاعی نداشته است. من در مورد شرایط کنونی‌ام با کاپیتان‌ها، رئیس باشگاه و سرمربی بارسلونا صحبت کرده‌ام و تنها چند ثانیه‌ای با فرناندس صحبت کردم. درک نمی‌کنم که او روی چه حسابی با گفتن این کلمات گفته من درخواست جدایی از بارسا را داده‌ام. او نمی‌داند که من چه حسی در این تیم دارم.
وی در ادامه عنوان کرد: هر اتفاقی هم که در نهایت بیفتد، همیشه هوادار بارسلونا خواهم بود. با وجود مطرح شدن شایعاتی در خصوص جدایی من از بارسا، شرایط برایم ساده نیست. من همیشه سعی کرده‌ام بهترین عملکردم را برای بارسلونا به معرض نمایش بگذارم. من بازیکنی جاه‌طلب هستم و می‌خواهم هر چه بیشتر بازی کنم. پس از اینکه متوجه شدم که برای بازی مقابل سویا نیمکت‌نشین هستم، عصبانی شدم آنهم در شرایطی که در پی بیماری نیمار شانس بازی کردنم بیشتر بود.
مهاجم تیم ملی اسپانیا افزود: قصد ترک بارسلونا را ندارم، ولی شرایط پیچیده‌ای است. موضوع مسئله مالی نیست بلکه موضوع مسئله استمرار و تداوم در بازی کردن است. من می‌خواهم بازی کنم. انریکه بازیکنان دیگر را به من ترجیح می‌دهد و من باید زمان بیشتری منتظر بمانم تا فرصت بازی پیدا کنم.


انتهای پیام/7008

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان