۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین دستاورد کنگره شهدا باید تلاش بیشتر برای خدمت به مردم باشد
کد خبر: ۳۳۱۹۶۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۲۴ ساعت: ۱۰:۱۵ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

دستاورد کنگره شهدا باید تلاش بیشتر برای خدمت به مردم باشد

استاندار قزوین گفت: دستاورد کنگره شهدا باید تلاش بیشتر برای خدمت به مردم به ویژه خانواده شهدا باشد و باید بدانیم همه آنچه امروز به عنوان عزت و اقتدار در داخل و خارج داریم مدیون خون شهدا هستیم.

دستاورد کنگره شهدا باید تلاش بیشتر برای خدمت به مردم باشد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین، عبدالمحمد زاهدی، صبح امروز(پنج شنبه) در اجلاسیه نهایی کنگره ۳هزار شهید قزوین اظهار کرد: از حضور تمام شرکت کنندگان و به ویژه خانواده شهدا و ایثارگران تقدیر و تشکر دارم و  از حضور رئیس کل سپاه پاسداران در اجلاسیه نهایی تشکر ویژه دارم.

وی افزود: کنگره۳هزار شهید پایان‌پذیر نیست و با اجلاسیه نهایی تمام نمی‌شود، بلکه دبیرخانه کنگره فعال خواهد بود و دبیر خانه کنگره پس از این به ویژه در حوزه هنری و ادبی و تولید آثار ماندگار در ارتباط با شهدا تلاش خواهد کرد.

استاندار قزوین تصریح کرد: وقتی از شهدا سخن می‌گوییم از افرادی حرف می‌زنیم که به فرموده پیامبر اکرم(ص) خداوند آنها را گلچین کرده است.

زاهدی عنوان کرد: وظیفه خود می‌دانم تا از تمام فعالین و حمایت کنندگانی که در برگزاری کنگره عظیم شهدای استان تلاش کردند تشکر کنم، هر چند این اقدامات در برابر ایثارگری و یک قطره خون شهید حتی قطره‌ای در برابر اقیانوس هم نیست.

وی تاکید کرد: دست اندکاران کنگره مخلصانه و به عنوان وظیفه‌ای دینی، انقلابی و میهنی در راستای برگزاری کنگره تلاش کردند و به آن به عنوان وظیفه‌ای اداری نگاه نکردند؛ همچنین از رسانه‌های استان که در طول دو ماه گذشته تمام استان را به نام و یاد شهدا معطر کردند تقدیر و تشکر دارم.

این مسئول با تشکر از حضور و نقش مردم اظهار کرد: از مردم نیز تشکر ویژه دارم، چرا که در ایام اخیر در شهرها و روستاها شاهد برگزاری یادمان شهدا بودیم که در مواردی مردم با هزینه خود و با عشق و علاقه این مراسمها را برگزار کردند.

استاندار قزوین عنوان کرد: اگر نتوانیم برای خود توشه‌ای از کنگره و فعالیت‌های صورت گرفته بدست آوریم تلاش‌های چند ماه اخیر ما بی‌فایده بوده و برای آخرت نیز توشه‌ای بدست نیاورده‌ایم.

وی عنوان کرد: دستاورد این کنگره باید تلاش بیشتر برای خدمت گزاری بیشتر به مردم بویژه خانواده شهدا باشد، باید بدانیم همه آنچه امروز به عنوان عزت و اقتدار در داخل و خارج داریم مدیون خون شهدایی است که در دفاع از این نظام به زمین ریخته شده است.

زاهدی در پایان گفت: امیدواریم وظیفه خود را درک کرده و این امر مهم را فراموش نکنیم.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان