۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین امریکایی‌ها کور خوانده‌اند که دچار عقب‌نشینی شویم/از مشکلات اقتصادی و گرانی‌ها دلخوریم
کد خبر: ۳۳۱۹۲۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۲۲ ساعت: ۱۲:۲ ↗ لینک کوتاه

سردار غیب پرور در کنگره ۳هزار شهید استان قزوین:

امریکایی‌ها کور خوانده‌اند که دچار عقب‌نشینی شویم/از مشکلات اقتصادی و گرانی‌ها دلخوریم

سردار غیب پرور در کنگره ۳هزار شهید استان قزوین گفت: آیا امروز امریکا مطابق امریکای ۴۰ سال قبل است این کشور دچار ضعف شدید شده و رو به افول است و هیمنه پوشالی آن درحال شکست است.

امریکایی‌ها کور خوانده‌اند که دچار عقب‌نشینی شویم/از مشکلات اقتصادی و گرانی‌ها دلخوریم
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ سردار غلامحسین غیب پرور، پیش از ظهر امروز(سه شنبه) در اجلاسیه جامعه زنان استان قزوین در سومین روز برگزاری کنگره شهدای استان قزوین در سالن نمایشگاه بین الملل اظهار کرد: حضور در این جلسه بزرگ و بامعنویت توفیق بزرگی برای همه ماست و مایه برکت در کار و زندگی خواهد بود خدای متعال را به واسطه این نعمت سپاسگزاریم.

وی افزود: این کنگره شهدا مجلسی است که به واسطه شهدا برپا شده و حضور بندگان صالح در این جلسه، حضور مادران و همسران شهدا، فرزندان و دختران گوهرصفت، همچنین بزرگانی چون آیت الله عابدینی و استاندار محترم زاهدی از برکات این جلسه است.

جانشین فرماندهی کل سپاه اذعان کرد: خوشا به سعادت شما که توفیق یافتید برای شهدا مجلس برگزار کنید مردم خوشا به حال شما که توانستید یاد و خاطره کسانی را که تا قیامت مدیون آنها هستیم، اقامه کنید.

وی ادامه داد: بهترین سلام‌ها نثار سه هزار شهید استان ولایتمدار قزوین، استانی که ارادت خود را به ساحت انقلاب ثابت کرد، تقدیم سه هزار شهید سندی بر این مدعاست، استانی که سه هزار عزیز، سه هزار جگرگوشه را تقدیم کرد که قاطبه آنها جوان بود.

غیب پرور عنوان کرد: درود خدا بر شما مردم قزوین که پای انقلاب و اسلام ایستاده اید و این تعارف نیست، شهدایی که رمز تحقق انقلاب هستند شهدا ثابت کردند در این دوران هم می‌توان حسینی بود.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ما با همه عظمت یک مینیاتور از عاشورای سال ۶۱ است و چقدر شهیدان ما در مکتب سیدالشهدا خوب شاگردی کردند.

فرمانده بسیج مستضعفین ابراز کرد: اگر شهدای ما در محرم سال ۶۱ حاضر بودند آن حادثه دلخراش که دل‌های عاشقان را داغدار کرد رخ می‌داد؟ اکثر شهدای ما کسانی هستند که حتی امام راحل را از نزدیک ندیده بودند، تاریخ اسلام یک اویس قرن دارد که به آن می‌بالد شخصیتی که پیامبر را ملاقات نکرد اما عاشق حضرت رسول بود اما بسیاری از شهدای ما امام خود را ندیدند، اما لحظه لحظه زندگی آنها پر از محبت امام بود.

وی عنوان کرد: شهید رجایی در دوره حضور نامبارک بنی صدر حضور داشت اما نخست وزیر مملکت ما دارای روحیه ای ساده زیست و بی تکلف و زاهد بود و دلداده علما بود.

این مقام مسئول ابراز کرد: تهجد و عبادت‌های نیمه شب شهید رجایی فراموش نمی‌شود، ای کاش مسئولان کشور ما در مجالس شهدا بی تکلف بودن را ترویج می‌کردیم و بی هیابودن را باهم می‌گفتیم.

وی اضافه کرد: سایر شهدای ما نیز چون شهید بابایی و لشگری ساده زیست و انقلابی بودند، ابوترابی اسارت را به اسارت درآورد و در انقلابی گری در قله ایستاد هر مصیبت و رنجی را تحمل می‌کرد تا درس مقاومت و ایستادگی را در اردوگاه‌های مختلف بیاموزد و در قله قرار گرفتن ابوترابی منحصر به دوران اسارت وی نبود و شاهد بودیم که پس از دوران اسارت نیز انقلابی حضور داشت.

غیب پرور اذعان کرد: شهدای استان قزوین فقط اختصاص به شما ندارد و شهدایی چون بابایی و لشگری و ابوترابی متعلق به همه امت اسلام است و این افتخار استان قزوین است شناسنامه و هویت ملت قهرمان ملت ایران شهدا هستند و دنیا باید ما را با شهیدان بشناسند.

وی تصریح کرد: شهدای ما برای دنیا قیام نکردند و خدا می‌داند که شهیدی حرکت نکرد برای کسب متاع دنیا، بلکه همه قیام کردند تا اسلام باقی بماند.

فرمانده بسیج مستضعفین بیان کرد: فرزندان غیور استان قزوین در اکثر عملیات‌ها حضور داشتند و این جزو افتخارات استان شماست و ای کاش این زمین به اذن خدا به زبان می‌آمد و حدیث رشادت فرزندان شما را می‌گفت.

وی افزود: شهدا با کمترین توقع در میدان جنگ حاضر شدند و با جان خود برای حفظ انقلاب قیام کردند، همانطور که رهبری فرمودند کاش ما گوش شنوایی برای شنیدن سخنان شهدا داشتیم، ای مردم پاسداری از انقلاب اسلامی که شهدا جان خود را برای آن فدا کردند خواسته شهیدان از ماست.

این مقام مسئول تاکید کرد: انقلاب اسلامی پدیده ای بی نظیر است، شهدا با ایثارگری ثابت کردند در قرن مدرنیته می‌توان تحت مدیریت الهی و توحیدی زندگی کرد و جامعه را اداره کرد.

وی ادامه داد: دشمن می‌خواهد ما را از ایستادگی در پای دین منصرف کند و اثری از اسلام و قرآن و اهل بیت باقی نماند و اگر از اسلامی نام برده می‌شود آدرسش آل سعود و اسلام آمریکایی باشد.

غیب پرور عنوان کرد: پیام شهدای ما ایستادگی در راه انقلاب است، امروز دشمنی دشمنان روز به روز درحال افزایش است، آیا امروز امریکا مطابق امریکای ۴۰ سال قبل است این کشور دچار ضعف شدید شده و رو به افول است و هیمنه پوشالی آن درحال شکست است.

وی تصریح کرد: امروز روز بیداری جهانیان است، مردم یمن بیش از ۴ سال است که مقابل امریکایی‌ها ایستاده اند سلام خدا بر این مبارزان راه خدا، رژیم آل سعود و صهیونیستی اهرم استکبار در منطقه هستند و هیچ تفاوتی باهم ندارد.

این مقام مسئول تاکید کرد: ما به قطع یقین عرض می‌کنیم آینده جهان متعلق به امریکا نیست، بلکه متعلق به اسلام و مستضعفان جهان و متعلق به امت محمد است. مردم عزیز بدانید شهدا می‌خواهند ما قدردان انقلاب باشیم و دچار سستی و رخوت نشویم.

وی خطاب به سران غربی عنوان کرد: ایران اسلامی را تحریم اقتصادی کردید، ۴۰ سال است که انتظار دارید ما انقلاب خود را به فشارهای شما بفروشیم، ما از مشکلات موجود اقتصادی و گرانی‌ها دلخوریم، چرا باید یک کشور ثروتمند دچار این مشکلات شود.

فرمانده بسیج مستضعفین اضافه کرد: قسمتی از این مشکلات کشور به واسطه بی مدیریت‌هاست که در کشور وجود دارد، جواب این مطالبات به حق مردم باید داده شود‌.

وی تاکید کرد: دشمنان اسلام در راس آن امریکا کور خوانده اند ما سست نشده و اهل معامله دینمان با دنیای کثیف آنها نیستیم.

غیب پرور تصریح کرد: شهیدان رهرو می‌خواهند و انتظار دارند ما پای انقلاب بایستیم و سند این ایستادگی پس از هشت سال جنگ، مدافعان حرم هستند؛ البته برخی‌ها پس از دوران دفاع مقدس دچار تردید شدند اما ایستادگی ملت نشان داد.

وی افزود: امسال در اوج مشکلات معیشتی و اقتصادی شاهد افزایش حضور مردم استان‌های مختلف در ۱۳ آبان و در راهپیمایی‌های حمایت از انقلاب بودیم که نشان از ایستادگی ملت ما دارد.

فرمانده بسیج مستضعفین در پایان گفت: این خواست شهدای ماست که حضور در جلسات دفاع از ارزش‌های انقلاب و آرمان‌ها را افزایش دهیم که ملت ایران عمل کننده به این درخواست شهیدان هستند.
انتهای پیام/2002 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان