۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین مرگ کارگر جوان در چاهک آسانسور+تصاویر
کد خبر: ۲۷۰۵۶۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ ساعت: ۱۳:۲۷ ↗ لینک کوتاه

حوادث در قزوین؛

مرگ کارگر جوان در چاهک آسانسور+تصاویر

رئيس ايستگاه شماره چهار سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: بی احتیاطی نصاب آسانسور در هنگام کار، سقوط و مرگ وی را در چاهک آسانسور به همراه داشت.

مرگ کارگر جوان در چاهک آسانسور+تصاویر
مرتضی جمالی، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پي اطلاع رسانی از مرکز فرماندهی اورژانس به سامانه 125 آتش نشانی قزوین در ساعت 17 و 38 دقيقه روز پنج شنبه 21 دي ماه سال 1396، از وقوع اين حادثه در ناحیه مینودر قزوين خبر داده شد که ستاد فرماندهي سازمان آتش نشاني قزوين بی درنگ آتش نشانان ايستگاه شماره چهار مینودر را به محل حادثه رهسپار کرد.

وی افزود: در جریان این حادثه کارگر 29 ساله "نصاب آسانسور" در حال کار در طبقات فوقانی یک باب ساختمان چهار طبقه در حال احداث بوده که ناگهان به داخل چاهک آسانسور سقوط می‌کند.

رئيس ايستگاه شماره چهار سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين تصریح کرد: آتش نشانان پس از بررسی و ایمن سازی محل با رعایت اصول ایمنی خود را به فرد سقوط کرده در داخل چاهک آسانسور رسانده و با استفاده از تجهیزات نجات و برانکارد مخصوص این فرد را به سطح زمین منتقل کردند که متاسفانه مرگ وی توسط عوامل اورژانس پس از انجام معاینات اولیه تایید شد.

جمالی با اشاره به این که علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان در حال بررسی است، ابراز دکرد: آتش نشانان پس از دادن تذکرات ایمنی به ساکنان ساختمان به کار خود خاتمه داده و به ایستگاه آتش نشانی بازگشتند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان