۲۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۹ چهارشنبه

صبح قزوین پیام سالروز ۱۳ آبان، مقابله با خوی استکبارگری امریکاست
کد خبر: ۲۶۷۷۵۴ نویسنده: محمدرضا فلاح تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۱۳ ساعت: ۱۲:۱ ↗ لینک کوتاه

مسوول انجمن های اسلامی دانش آموزان قزوین:

پیام سالروز ۱۳ آبان، مقابله با خوی استکبارگری امریکاست

مسوول اتحادیه انجمن اسلامی دانش اموزان قزوین گفت: روز ملی مبارزه با استکبارستیزی یعنی پیام های این روز بوی مبارزه می دهد و این روز یعنی مقابله ما با امریکا ادامه دارد.

پیام سالروز ۱۳ آبان، مقابله با خوی استکبارگری امریکاست
محمدرضا فلاح، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین اظهار کرد: 13 آبان محفوف به مناسبت‌های مهم سرنوشت‌ساز در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی افزود: این روز باید همانند سایر مناسبت‌های مهم از ناحیه تمام مردم انقلابی گرامی داشته شود.

این مسوول عنوان کرد: امسال نیز به دلیل وقوع حوادث خطیر در سطح جهان، از جمله کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم یمن از طرف آل سعود ملعون و قتل‌عام مردم بی‌دفاع عراق و سوریه از ناحیه فرزند ناخلف وهابیت یعنی داعش و فاجعه کشتار مردم میانمار و صدها جنایات دیگر در گوشه و کنار جهان که منشأ آن استکبار جهانی و عمّال وی هستند ضرورت حضور مردم درصحنه بیش‌ازپیش احساس می‌شد.

مسوول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان قزوین بیان کرد: لذا اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان پرشورتر از گذشته به همراه مردم مؤمن و انقلابی در راهپیمایی سیزدهم آبان ماه شرکت کردند.

فلاح تصریح کرد: دانش آموزان بار دیگر با آرمان‌های مقدس انقلاب و امام امت (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله) به‌ویژه در مسأله برجام و مقاومت در برابر ظلم و استکبار پیمان خواهند بست که در برابر ظلم و ستم و به تأسی از سرور و سالار شهیدان که جان خود و یاران خود را در مبارزه با آن فدا کردند سر تعظیم فرود نخواهند آورد.

وی عنوان کرد: روز ملی مبارزه با استکبار جهانی یعنی پیام‌های این روز بوی مبارزه می‌دهد و ۳۹ سال است که آمریکا دشمنی خود را به ایران اثبات کرده است و ما نیز همچنان در مقابل این دشمنی ایستادگی می کنیم.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان