۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین مجلس با قاطعیت پیگیر بررسی عملکرد صندوق ذخیره فرهنگیان است/ طرح تحقیق‌وتفحص صندوق با قاطعیت در مجلس رأی آورد
کد خبر: ۲۱۶۳۶۸ نویسنده: روح الله بابایی صالح تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۵ ساعت: ۱۲:۵۳ ↗ لینک کوتاه

نماینده مجلس و عضو صندوق ذخیره فرهنگیان:

مجلس با قاطعیت پیگیر بررسی عملکرد صندوق ذخیره فرهنگیان است/ طرح تحقیق‌وتفحص صندوق با قاطعیت در مجلس رأی آورد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس عنوان کرد: اخبار رسیده بیانگر این است که تخلفاتی در صندوق ذخیره فرهنگیان صورت گرفته است، فقط با انجام تحقیق و تفحص باید مشخص شود که این تخلفات در چه حوزه‌هایی بوده است.

 مجلس با قاطعیت پیگیر بررسی عملکرد صندوق ذخیره فرهنگیان است/ طرح تحقیق‌وتفحص صندوق با قاطعیت در مجلس رأی آورد
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، روح الله بابایی صالح عضو کمیسیون اجتماعی مجلس درباره فساد صورت گرفته در صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار کرد: موضوع تحقیق و تفحص در این صندوق با قاطعیت آرا در مجلس رأی آورد.
وی با بیان اینکه 15 سال سابقه عضویت در صندوق ذخیره فرهنگیان را دارم، عنوان کرد: با مطرح شدن اعتراضاتی نسبت به عملکرد صندوق ذخیره فرهنگیان پیگیری و بررسی عملکرد این صندوق در اولویت مجلس قرار گرفته است.
نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس ابراز کرد: برخی مطرح کرده‌اند که در این صندوق به عده‌ای پاداش‌های کلانی پرداخت شده است و مدیرانی که زیر نظر این شرکت فعالیت دارند برداشت‌های غیرمجاز داشته‌اند.
وی تصریح کرد: با مطرح شدن انتقادات از سوی فرهنگیان درباره تخلفات صورت گرفته، نمایندگان مجلس تصمیم به استیضاح وزیر آموزش و پرورش گرفتند تا این موضوع نیز از طریق این مسئول مورد روشنگری و پیگیری قرار بگیرد؛ اما وزیر استعفا داد و پیش از تغییر خود، مدیرعامل صندوق را تغییر داد.

انجام تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگی ربطی به تغییر وزیر آموزش و پرورش ندارد

بابایی صالح با بیان اینکه نمایندگان مجلس تخلفات رخ داده در صندوق ذخیره فرهنگیان را بررسی خواهند کرد، بیان کرد: حدود یک میلیون نفر عضو صندوق ذخیره فرهنگیان هستند و در صورت وقوع تخلف باید همه این اموال به بیت المال برگردد تا حق فرهنگیان ضایع نشود.
وی ابراز کرد: اخبار رسیده بیانگر این است که تخلفاتی در صندوق ذخیره فرهنگیان صورت گرفته است، فقط با انجام تحقیق و تفحص باید مشخص شود که این تخلفات در چه حوزه‌هایی بوده است و این تحقیق و تفحص با قاطعیت آرا در مجلس رأی آورده است.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: انجام تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگی ربطی به تغییر وزیر آموزش و پرورش ندارد و مدیرانی که در این صندوق مسئول هستند باید پاسخگوی تخلفات رخ داده باشند حتی اگر این افراد تغییر کرده باشند.
وی در پایان بیان کرد: 200 نفر از نمایندگان مجلس به موضوع تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان رأی داده‌اند و مجلس با قاطعیت پیگیر بررسی عملکرد این صندوق است.
انتهای پیام/2002

منبع: راه دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان