۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین سالک; اجازه ندهید قراردادهای نفتی جدید به سرنوشت قرارداد کرسنت دچار شود
کد خبر: ۲۱۲۸۰۵ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۰ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

سالک; اجازه ندهید قراردادهای نفتی جدید به سرنوشت قرارداد کرسنت دچار شود

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر نفت عنوان کرد: اجازه ندهید تا قراردادهای جدید نفتی به سرنوشت قرارداد کرسنت دچار شود.

سالک; اجازه ندهید قراردادهای نفتی جدید به سرنوشت قرارداد کرسنت دچار شود

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری صبح قزوین ، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (22 مرداد 95) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

محسن کوهکن نماینده مردم لنجان در تذکری به وزیر صنعت خواستار رسیدگی به وضع نابسامان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن از نظر مدیریت و هزینه‌های منابع مالی شد.

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در تذکری به رئیس جمهور خواستار اقدام عاجل در خصوص پرداخت وجه گندم کشاورزان کشور شد. وی همچنین در تذکر دیگر خود به رئیس‌جمهور خواستار تسریع در تقدیم لایحه نظام جامع انتخابات کشور به مجلس شد.

سید جواد ساداتی‌نژاد نماینده مردم کاشان در تذکری به وزیر کشور عنوان کرد که ایجاد سازمان آسیب‌شناسی اجتماعی برخلاف قانون اساسی بدون تصویب مجلس شورای اسلامی است.

سیده فاطمه ذوالقدر، زهرا سعیدی، فاطمه اولادقباد، خدیجه ربیعی، ناهید تاج‌الدین، سیهلا جلودارزاده و پروانه سلحشوری نمایندگان مردم تهران، مبارکه، تهران، بروجن، اصفهان، تهران در تذکری به وزیر نفت عنوان کردند: با توجه به اینکه تچمع فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعت نفت وارد روز چهارم می‌شود، لطفاً اقدامات لازم را برای استخدام آنان انجام دهید و ابلاغیه جدیدی را در این باره صادر کنید.

سید علی ادیانی نماینده مردم قائم‌شهر به رئیس جمهور لزوم اجرای بند جزء (2) بند (الف) ماده (187) قانون برنامه پنجم مبنی بر اصلاح اساسنامه صندوق ملی محیط زیست توسط سازمان حفاظت محیط زیست کشور را متذکر شد.

نادر قاضی‌پور و عیلرضا محجوب در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد خواستار برخورد با روزنامه‌ها و سایت‌هایی شدند که به رئیس‌جمهور توهین می‌کنند.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر به وزیر ارتباطات ضرورت استرداد ودیعه تلفن همراه به مردم را متذکر شد.

نادر قاضی‌پور و اکبر رنجبرزاده نمایندگان ارومیه و اسدآباد در تذکری به رئیس‌جمهور بر حضور معاونت‌های امور مجلس وزرا در صحن علنی مجلس تأکید کردند.

احمد سالک نماینده مردم اصفهان در تذکری به وزیر نفت عنوان کرد اجازه ندهید قراردادهای نفتی جدید به سرنوشت کرسنت دچار شوند.

شمس‌الله شریعت‌نژاد نماینده مردم رامسر در تذکری به وزیر اقتصاد خواستار تعیین تکلیف سپرده‌گذاران موسسه مالی ثامن‌الحجج شد.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان