۰۳/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۲ شنبه

صبح قزوین کارگاه‌های سلامت محور در محلات قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۱۹۲۲۳۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۰ ساعت: ۱۲:۴۱ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین:

کارگاه‌های سلامت محور در محلات قزوین برگزار می‌شود

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: سه کارگاه سلامت محور با عنوان شهروند و سلامت اجتماعی در محلات قزوین برگزار می‌شود.

کارگاه‌های سلامت محور در محلات قزوین برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، سعید وزیری نژاد، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین اظهار کرد: سه کارگاه سلامت محور با عنوان شهروند و سلامت اجتماعی با موضوعات پیشگیری از سوانح در کودکان، پیشگیری از بیماری‌های واگیر در فصل تابستان و مهارت‌های زندگی در محلات قزوین برگزار می‌شود.
وی افزود: این کارگاه‌ها در محلات مینودر، آخوند و امامزاده حسین(ع) از تاریخ 10 تا 17 خرداد ماه سال‌جاری برگزار خواهد شد.
وزیری‌نژاد خاطرنشان کرد: ارتقاء سطح دانش سلامت شهروندان و کاهش معضلات جسمی و روحی از جمله اهداف مهم کارگاه‌های آموزشی سلامت ‌محور در محلات قزوين است که با همکاری مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین برگزار می‌شود.
این مسئول افزود: مساله پیشگیری از حوادث و بیماری‌های واگیر دار بسیار قابل اهمیت و کم هزینه‌تر از این است که اتفاقی رخ دهد و سپس از آن جلوگیری شود.
وی با بیان اینکه آموزش یکی از راهکارهای اصلی افزایش توانایی و مهارت خانواده‌ها در امر پیشگیری است، افزود: برگزاری کارگاه‌هایی سلامت محور در محلات 14 گانه قزوین و مراکز فرهنگی در دستور سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین قرار گرفت که امیدواریم این اقدام گامی موثر در بهبود کیفیت زندگی مردم باشد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان