۲۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۹ چهارشنبه

صبح قزوین دوره‌های آموزشی مد و لباس برگزار می‌شود
کد خبر: ۱۵۹۷۲۲ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۱۵ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

دوره‌های آموزشی مد و لباس برگزار می‌شود

جهاد دانشگاهی دانشگاه هنر در فصل بهار ۹۵ دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت و کارگاه‌های عملی با موضوع‌های مرتبط با مد و لباس را با رویکرد کارآفرینی و اشتغال‌زایی جوانان و دانشجویان برگزار می‌کند.

دوره‌های آموزشی مد و لباس برگزار می‌شود

جهاد دانشگاهی دانشگاه هنر در فصل بهار 95 دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت و کارگاه‌های عملی با موضوع‌های مرتبط با مد و لباس را با رویکرد کارآفرینی و اشتغال‌زایی جوانان و دانشجویان برگزار می‌کند.

به گزارش صبح قزوین ، بهزاد رشیدی - رییس جهاد دانشگاهی هنر - در این‌باره گفت: این واحد در سه‌ماه بهار 1395 علاوه بر دوره‌های آموزش تخصصی هنر، دوره‌های تخصصی طراحی لباس، الگوسازی و دوخت لباس، دوخت‌های سنتی و مدرن و همچنین نرم‌افزارهای تخصصی مرتبط با مد و لباس را درقالب یک دپارتمان آموزشی مستقل برگزار می‌کند.

او ادامه داد: کارگاه‌های آموزشی تخصصی مرتبط با مد و لباس شامل موضوع‌هایی مانند اسکیس در طراحی لباس، آناتومی در طراحی لباس، اریگامی در لباس، عکاسی مد و بازار یابی مد و لباس است.

وی ارائه آموزش‌های تخصصی و کاربردی، عملی و پیشرفته متناسب با محیط کسب و کار را از جمله ویژگی‌های مرکز آموزش‌های تخصصی جهاد دانشگاهی هنر دانست که با رویکرد اشتغال‌زایی و فن‌شناسی در چند دپارتمان آموزشی مجزا انجام می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره‌ها می‌توانند به آدرس خیابان انقلاب، ایستگاه دروازه دولت، خیابان خاقانی، شماره 81 مراجعه کنند یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 5-88328652 تماس بگیرند یا به وب‌سایت www.jdart.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان