۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین ایران اسلامی با هدایت حکیمانه رهبر انقلاب، بر سکوی یک جهش تاریخی قرار دارد
کد خبر: ۱۳۹۲۹۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ ساعت: ۱۳:۲۴ ↗ لینک کوتاه

ریاست سازمان انرژی اتمی کشور در قزوین:

ایران اسلامی با هدایت حکیمانه رهبر انقلاب، بر سکوی یک جهش تاریخی قرار دارد

ریاست سازمان انرژی اتمی گفت: در این دوره تاریخی ایران اسلامی با همه دستاوردهای خود بر سکوی یک جهش تاریخی قرار گرفته است.

ایران اسلامی با هدایت حکیمانه رهبر انقلاب، بر سکوی یک جهش تاریخی قرار دارد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی کشور ظهر امروز(دوشنبه) در مراسم دستاوردهای فرصت‌های پس از برجام در سالن الغدیر استان قزوین گفت: ماهیت و جهت علم اندوزی در فرهنگ اسلامی با دیگر مکاتب متفاوت است.
وی در ادامه افزود: در بسیاری از کشورها شیوه‌های علم آموزی و کسب فناوری‌های جدید در مسیر دستیابی به انرژی‌های تخریب گرا برای کسب قدرت است.
این مسئول ادامه داد: از سال‌های پایانی قرن 19 تاکنون یک رقابت نفس گیر برای سوءاستفاده سلاح‌های کشنده ایجاد شده که دلیل اصلی این انحراف در قطع پیوند میان علم و معرفت است.
صالحی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با پیوند علم و دین مسیر اقتدار خود را در جهان شکل داده است، اذعان کرد: باید قدردان این انقلاب بزرگ باشیم که ملت تمدن ساز ایران را از معایب تفکرات انحرافی حفظ کرده است.
وی ادامه داد: در یک دهه گذشته دشمنان ایران اسلامی با دستاویز قرار دادن برنامه هسته ای کشورمان اتهامات اساسی به ما وارد کرده بودند زیرا آنها درک صحیحی از مکتب اسلامی ما ندارند.
معاون رئیس جمهور ابراز کرد: ما براساس مواضع شرعی و دینی خود انرژی هسته‌ای را در قالب فناوری جدید برای رفاه همگانی دنبال می‌کنیم.
وی بیان کرد: ایران اسلامی در فضای تعامل با دنیا و هدایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب امروز بر سکوی جهش تاریخی در جهان قرار گرفته است.
رئیس سازمان انرژی اتمی ما باید بسترسازی مناسبی در فضای پس از برجام در کشور داشته باشیم، تصریح کرد: فرصت‌ها مثل ابر درگذرند باید در فضای امروز جامعه همه مسئولان و جوانان کشور خود را برای نقش آفرینی شایسته برای پیشرفت کشور آماده کنند.
وی اذعان کرد: نباید غفلت کرد که پیش شرط اصلی و پیش نیاز پیشرفت و توسعه کشور حفظ اتحاد، همدلی و انسجام در همه زمینه‌هاست زیرا ما باید مسیر وظیفه دینی و ملی خود را با حفظ وحدت به سرانجام برسانیم.
صالحی یادآور شد: امروز کشور ایران در میان آتش توطئه‌های استکبار جهانی در منطقه قرار دارد اما همچون داستان حضرت ابرهیم(ع) با اراده الهی همچون گلستان است و این موضوع به واسطه حرکت ملت ایران در مسیر اسلام و ولایت فقیه است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان