۰۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۰ پنجشنبه

صبح قزوین بشار اسد به دلیل پشت کردن به آمریکا و اسرائیل مورد هجمه قرار گرفته است
کد خبر: ۹۱۸۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

انعم فاطمه دانشجوی پاکستانی:

بشار اسد به دلیل پشت کردن به آمریکا و اسرائیل مورد هجمه قرار گرفته است

انعم فاطمه: شاید علت حمله به سوریه اینست که رئیس جمهور آن نمی خواهد به آمریکا و اسرائیل کمک کند. به طور قطع پیروز نخواهند شد، چرا که یزید هم می خواست اسم امام حسین(ع) را نابود کند و نامی از اسلام در جهان باقی نماند، اما اراده خدا از اراده همه شیاطین بالاتر است و خدا پیروز است.

بشار اسد به دلیل پشت کردن به آمریکا و اسرائیل مورد هجمه قرار گرفته است
به گزارش صبح قزوین،انعم فاطمه، دانشجوی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار صبح قزوین در خصوص بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و مسلمان اظهار داشت: بزرگترین شیطان به نظر من عربستان صعودی و وهابی ها هستند چرا که با وجود ادعای خود مبنی بر مسلمان بودن، می خواهند شیعه ها و مسلمانان را بکشند، در حالی که آمریکا ادعای مسلمانی ندارد.
این دانشجوی پاکستانی تصریح داشت: " شهید سید عارف حسین حسینی" رهبر پاکستانی ما که توسط مخالفان به شهادت رسید، اولین نفری بود که به ندای امام خمینی (ره) لبیک گفت.
متاسفانه الان درکشور من مسئله تفرقه بین شیعه و سنی مطرح است که توسط وهابی هایی که از اولاد عربستان صعودی می باشند ایجاد می شود.
وی ادامه داد: در پاکستان رهبر همه ما رهبر ایران است.
رهبر شما رهبر همه مسلمانان است.
ما وقتی رهبر انقلاب فتوایی را می دهند پی گیری می کنیم، چرا که مقلد مقام معظم رهبری هستم.
باید از رهبر انقلاب اطاعت کرد، چرا که در صورت اطاعت از ایشان، امام زمان (عج) نیز با ما خواهند بود.
ما در قیادت امام خامنه ای می توانیم فلسطین را رها و آزاد کنیم.
انها که مخالف امام هستند نمی دانم چه فکر می کنند.
وی در باب نقش انقلاب سلامی در بیداری اسلامی در کشورهای منطقه اذعان داشت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی همه فکر می کردند که نمی شود با استعمار جنگید و از خود دفاع نمود.
فکر می کردیم عاشورا فقط به امام حسین(ع) مربوط می شود و در آن زمان تمام شده است، اما وقتی انقلاب ایران به پیروزی رسید ما دیدیم مردم ایران 8 سال در مقابل زورگویان ایستادند و از انقلاب و دست آوردهای آن به شدت دفاع نمودند.
انعم فاطمه افزود: هم اکنون همه کشورها عاشورا و ایران را به عنوان الگو خود قرار داده اند و دفاع 8 ساله شما در جنگ بین ایران و عراق را نمونه کار خود قرار داده اند.
برای مثال مردم بحرین بیش از 2 سال است که اذیت می کشند و در حال نبرد برای آزادی از دست آل خلیفه می باشند، اما هنوز دست از نبرد برنداشته اند.
وی در بخشی دیگر از صحبت ها خود عنوان کرد: مطمئنا همه مسلمانان پیروز هستند چر ا که صبح امید بسیار نزدیک است.
در کشورهای مختلف مثل سوریه، عراق، فلسطین و بحرین که مردم در حال دفاع از خود، کشور و ارزشهای اسلامی هستند به زودی پیروزی حاصل می شود.
انعم فاطمه تاکید کرد: علت اصلی اشغال اکثر کشورهای مسلمان و اسلامی این است که نفت و گنج های و معادن بسیاری در این مناطق است و چون کشورهای غربی و آمریکا نفت ندارند برای اشغال این کشورها وارد آنها شده اند.
سوریه و بشار اسد پیروزند وی درباره اتفاقات به وقوع پیوسته در سوریه اعلام کرد: سوریه و ملت آن با ما هستند و هم اکنون بسیار اذیت می کشند.
تقریباً نزدیک به 3 سال است که این اتفاقات در آن کشور مسلمان در حال وقوع است.
شاید علت آن این باشد که بشار اسد رئیس جمهور آن نمی خواهد به آمریکا و اسرائیل کمک کند، بنابراین آنجا را مورد حمله و تخریب قرار دادند.
دانشجوی پاکستانی ادامه داد: همه کسانی که در کشورهای مختلف تحت عناوین القاعده و طالبان و.
.
.
گسترده شده اند همه دارای اهداف واحدی هستند و یک ریشه دارند.
آنها می خواهند اسلام را نابود کنند، بدون آنکه شناختی از آن داشته باشند.
وی استدلال کرد: به طور قطع پیروز نخواهند شد، چرا که یزید هم می خواست اسم امام حسین(ع) را نابود کند و نامی از اسلام در جهان باقی نماند، اما اراده خدا از اراده همه شیاطین بالاتر است و خدا پیروز است.
رمز پیروزی مسلمانان اتحاد است انعم فاطمه رمز پیروزی مسلمانان را اتحاد آنها دانست و ابراز داشت: این پیام ما است که اتحاد بین کشورها باعث پیروزی خواهد بود، باید تفاوت ها را کنار گذاشت و متحد بود.
چرا که در قرآن آمده است: "واعتصموا بحبل الله جمیعاً ولا تفرقوا" این بهترین آیه برای همه ما است و روشنگر راه همه مسلمانان.
باید همه با توسل به ائمه اطهار و قرآن کریم در این راه بود و تفرقه را کنار گذاشت.
دانشجوی پاکستانی خاطر نشان کرد: اینکه من هنگام نماز دست ها را روی هم می گذارم یا افتاده باشد مهم نیست (مسئله شیعه و سنی بودن) چرا که امام خمینی(ره) فرمودند: دشمن می خواهد دست همه مسلمانان را قطع کند.
درباره مردم فلسطین و اتفاقاتی که توسط رژیم صهیونیستی در این کشور مظلوم در حال وقوع است خاطر نشان کرد: به نظرم اسرائیل به زودی شکسته می شود.
آنها تا کی می خواهند مسلمانان را بکشند، نه شیعه ها تمام می شود و نه آنها می توانند مسلمانان را از بین ببرند.
آنها با این قتل عام فقط زمینه نابودی خود را ایجاد می کنند.
دانشجوی پاکستانی بیان داشت: در کشور ما هم مانند سایر کشورها مسلمانان برای حمایت از مسلمانان فلسطین در روز قدس مردم به خیابان ها می آیند و تظاهرات می کنند.
روز قدس باعث می شود که اسرائیل یک احساس جهنمی پیدا کند، مبنی بر اینکه مسلمانان همه کشورها با فلسطینیان هستند و همراه و یاور آنها.
ایران کشوری که خاستگاه بیداری اسلامی است انعم فاطمه درباره حضور خود در ایران بیان داشت:به مدت 2 ماه است که در ایران در رشته زبان و ادبیات فارسی مشغول به تحصیل می باشم.
این دانشجوی پاکستانی درباره اینکه چرا ایران را برای تحصیل انتخاب کرده بیان داشت: تصوری که درباره کشور ایران به عنوان یک کشور اسلامی داشتیم این بود که ایران یک کشور اسلامی است که می توان در آن آزادانه همه وظایف و اعمال اسلامی خود را به خوبی انجام داد.
وی ادامه داد: برخی از لحظات احساس غربت به من دست می دهد، چرا که فکر می کنم اینجا کشور من نیست و من غریب هستم.
اما مردم ایران بسیار مردم نواز و آدم های خوبی هستند.
کشوری که آغازگر انقلاب اسلامی است و امام خمینی(ره) بسیار به خدا نزدیک است.
انتهای خبر/2004/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان