۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین روز قدس یادآور خیزش حق طلبان علیه جنایتکاران تاریخ است
کد خبر: ۸۷۶۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

بیانیه مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین به مناسبت روز قدس؛

روز قدس یادآور خیزش حق طلبان علیه جنایتکاران تاریخ است

روز قدس میعاد مستضعفان و مظلومان تاریخ است که قدس را نماد مظلومیت و جبهه متحد صهیونیستی را نماد جنایت و خونریزی در سراسر ممالک مسلمان و سایر نقاط جهان می داند.

روز قدس یادآور خیزش حق طلبان علیه جنایتکاران تاریخ است
  به گزارش صبح قزوین، مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین به مناسبت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس بیانیه ای به شرح زیر در دفاع از ملت مظلوم فلسطین منتشر کرده است: بسم الله الرحمن الرحیم روز قدس روز حیات اسلام است.
امام خمینی (ره) روز قدس سرآغاز حرکت عظیم ملل اسلامی در برابر استعمار جهانی آمریکا، انگلیس و مولود نامشروع آنان رژیم جعلی صهیونیستی است.
روز قدس یادآور فریاد بلند امام خمینی (ره) و روز خیزش حق طلبان علیه جنایتکاران تاریخ است.
روز قدس میعاد مستضعفان و مظلومان تاریخ است که قدس را نماد مظلومیت و جبهه متحد صهیونیستی را نماد جنایت و خونریزی در سراسر ممالک مسلمان و سایر نقاط جهان می داند.
ملت بزرگ ایران در طول سال های متوالی، ندای رهبر کبیر خود امام خمینی(ره) ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای را اجابت کرد و با پافشاری در دفاع از مظلومان فلسطین، اوج مظلومیت این مردم بی پناه و اوج سبعیت جریان صهیونیستی- آمریکایی این رژیم اشغالگر را آشکار ساخت و پس از گذشت سی و چهار سال ملل مسلمان روز قدس را در حالی برگزار می نماییم که گوشه گوشه جهان اسلام در آتش نزاع، درگیری و فتنه می سوزد.
از خاورمیانه عربی گرفته تا شمال آفریقا و خلیج فارس و در همه این رویدادهای تلخ ردپای استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی مشهود است.
ملت مسلمان ایران با عزمی راسخ حرکت عظیم مقابله با ظلم و ستیز ا صهیونیست را آغاز کرد و ضمن این غده سرطانی به جهانیان تمامی مظلومان و ستم دیدگان و زجرکشیدگان را با خود همراه کرد و امروزه فریاد مرگ بر اسرائیل و صهیونیست رابر حلقوم خشک و بی رمق انان جاری ساخت و فریاد بیداری اسلامی را در اقصی نقاط عالم طنین انداز کرد.
مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین ضمن گرامی داشت این روز بزرگ از تمامی مردم همیشه در صحنه خصوصا ائمه محترم مساجد استان و نمازگزاران معزز مساجد دعوت می کند ضمن حضور یک پارچه در راهپیمایی روز جمعه با آرمان های امام راحل رحمت الله علیه و با مقام معظم رهری مدظله العالی تجدید بیعت نمایند.
انتهای پیام/2002/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان