۱۲/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۱ دوشنبه

صبح قزوین نماز جمعه بهترین مکان برای فعالیت‌های فرهنگی است
کد خبر: ۸۳۹۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه قزوین:

نماز جمعه بهترین مکان برای فعالیت‌های فرهنگی است

حجت‌الاسلام محمدتقی بهبودی گفت: تریبون‌های نماز جمعه بهترین مکان برای فعالیت‌های فرهنگی و تاثیرگذار در بین جوانان است.

نماز جمعه بهترین مکان برای فعالیت‌های فرهنگی است
به گزارش صبح قزوین، حجت‌الاسلام محمدتقی بهبودی صبح شنبه در مراسم بهره‌ برداری از ساختمان ولایت فقیه شهر اسفرورین که با حضور امام جمعه این شهر، نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان این شهر برگزار شد، اظهار داشت: مسئولان برگزاری نماز جمعه با محوریت امام جمعه شهر و با همکاری مسئولان باید تلاش بیشتری برای حفظ جایگاه این آیین عبادی، سیاسی در بین مردم جامعه داشته باشند.
وی  در ادامه افزود: اتخاذ راهکارهای مناسب و برنامه‌ریزی برای برگزاری هر چه مطلوب‌تر نماز جمعه از دیگر وظایف مسئولان ستاد نماز جمعه در مراکز شهرستان‌ها به شمار می‌رود.
 نماز جمعه در 18 شهر قزوین برگزار می شود رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین بیان کرد: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی ایران در 750 شهر و شهرستان کشور و در 18 شهر استان قزوین مراسم عبادی، سیاسی نماز جمعه برگزار می‌شود که حضور پرشور مردم در این مراسم قابل توجه است.
بهبودی خاطرنشان کرد: استفاده از نیروهای جوان، خوش فکر، فعال و دارای برنامه در ستادهای نماز جمعه می‌تواند به پربارتر شدن برنامه‌ها کمک کند.
 از مسئولان ستادهای نماز جمعه انتظار می‌رود با جذب جوانان زمینه غنی‌سازی فعالیت‌های ستاد نماز جمعه را فراهم کنند.
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین با اشاره به قرار گرفتن در ایام ماه مبارک رمضان عنوان کرد: انس هر چه بیشتر با قرآن بهترین راهکار برای تقویت روحیه معنوی و پیشرفت در امور دنیوی است و اگر دستورات قرآن را در زندگی به درستی به کار ببندیم، الگوهای عملی و کاربردی را به جوانان ارائه دهیم.
بهبودی اضافه کرد: ارائه الگوهای عملی و کاربردی به جوانان در پیشرفت معنوی آینده‌سازان کشور تأثیر به سزایی دارد.
حجت‌الاسلام اسدالله زارعی، امام جمعه شهر اسفرورین نیز ضمن قدردانی از دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین و توجه و حمایت‌های آیت‌الله هادی باریک‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بین، نماینده ولی فقیه در استان قزوین گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در ستاد نماز جمعه اسفرورین ارائه کرد.
همچنین  برای ساخت ساختمان ولایت فقیه شهر اسفرورین که 220 متر مساحت دارد، 150 میلیون تومان از سوی دفتر سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین اختصاص داده شده است.
انتهای پیام/2002/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان