۱۴/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۳/۰۲ چهارشنبه

صبح قزوین تيم کشتي آزاد دانشجويان ايران پنجم شد
کد خبر: ۷۹۷۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

يونيورسياد دانشجويان جهان - روسيه؛

تيم کشتي آزاد دانشجويان ايران پنجم شد

تيم کشتي آزاد دانشجويان ايران در پايان مسابقه هاي کشتي آزاد بيست و هفتمين يونيورسياد دانشجويان جهان در جمهوري تاتارستان روسيه، در جدول رده بندي مرغوبيت مدال به مقام پنجم رسيد.

تيم کشتي آزاد دانشجويان ايران پنجم شد
به گزارش صبح قزوین به نقل از ایرنا،در پايان مسابقه هاي کشتي آزاد يونيورسياد دانشجويان جهان که روزهاي پنجشنبه و جمعه در شهر کازان مرکز جمهوري تاتارستان روسيه برگزار شد، تيم کشتي آزاد دانشجويان ايران در رده بندي مدالي با کسب يک مدال نقره و 2 برنز، مقامي بهتر از پنجم کسب نکرد.
در رده بندي مدالي اين رقابت ها، تيم روسيه با کسب 5 مدال طلا و يک نقره با اقتدار قهرمان شد و تيم هاي ترکيه و روماني هر کدام با کسب يک مدال طلا در رده هاي بعدي قرار گرفتند.
همچنين تيم اوکراين با کسب 2 مدال نقره و 2 برنز در رده چهارم قرار گرفت و تيم ايران با يک نقره و 2 برنز پنجم شد.
تيم کشتي آزاد دانشجويان ايران با ترکيب ياسر حيدرقلي نژاد، بهنام احسان پور، مسعود کمروند، رضا افضلي، محمدحسين محمديان، جمال ميرزايي و پرويز هادي در وزن هاي 55، 60 66، 74، 84، 96 و 120 کيلوگرم در يونيورسياد دانشجويان جهان در جمهوري تاتارستان روسيه شرکت کرد.
از اين تيم، فقط «بهنام احسان پور» در وزن 60 کيلوگرم با صعود به ديدار نهايي يک مدال نقره کسب کرد و «محمدحسين محمديان» و «پرويز هادي» در وزن هاي 84 و 120 کيلوگرم نيز به مدال برنز رسيدند.
انتهای ‍پیام/  

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان