۱۰/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۹ شنبه

صبح قزوین پوشش اسلامي حافظ اركان خانواده است
کد خبر: ۷۹۷۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

خطبه هاي نماز جمعه استان قزوين؛

پوشش اسلامي حافظ اركان خانواده است

آيت الله اسلامي: تهاجم فرهنگي دشمنان خسارت جبران ناپذيري به بنيان خانواده و جامعه اسلامي وارد مي كند.

پوشش اسلامي حافظ اركان خانواده است
به گزارش صبح قزوين، آيت الله اسلامي امام جمعه تاكستان با اشاره به 21 تير ماه روز عفاف و حجاب و برنامه دشمنان براي رواج بي بندو باري در جامعه گفت: كوتاهي در مقابل اين تهاجم فرهنگي دشمنان خسارت جبران ناپذيري به بنيان خانواده و جامعه اسلامي وارد مي كند.
حجت الاسلام و المسلمين زرينه امام جمعه بوئين زهرا ماه مبارك رمضان را بهترين فرصت براي آمرزش گناهان دانست و از مردم در خواست كرد: از فضائل معنوي ماه مبارك رمضان نهايت استفاده را ببرند.
حجت الاسلام و المسلمين رمضاني امام جمعه آبيك با اشاره به كمبود آب شرب شهر آبيك و بروز مشكلاتي براي مردم از مسئولان خواست نسبت به رفع آن اقدام كنند.
حجت الاسلام و المسلمين هاشمي امام جمعه آوج به سالروز سركوب مردم مشهد در مسجد گوهر شاد و روز عفاف و حجاب اشاره كرد و افزود: رعايت حجاب موجب حفظ آبرو و كرامت براي بانوان است.
حجت الاسلام و المسلمين اميني امام جمعه محمود آباد نمونه به نقش و جايگاه حجاب اشاره و بر ضرورت رعايت اخلاق ديني در جامعه تاكيد كرد.
حجت الاسلام و المسلمين نوري امام جمعه موقت معلم كلايه ماه رمضان را ماه رحمت، انفاق و كمك به نيازمندان دانست و از مردم خواست در دستگيري از محرومان دريغ نكنند.
حجت الاسلام و المسلمين زارعي خطيب نماز جمعه اسفرورين ضمن تاكيد بر پاسداشت حجاب و عفاف خواستار ترويج و تامين فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه شد.
حجت الاسلام و المسلمين بيگدلو امام جمعه ارداق ضمن دعوت نمازگزاران به رعايت تقواي الهي از آنان خواست خدا را ناظر بر رفتار و كردار خود ببينند.
حجت الاسلام و المسلمين سماواتي امام جمعه خرمدشت با اشاره به 21 تير ماه روز عفاف و حجاب بر لزوم رعايت پوشش اسلامي به ويژه در ماه مبارك رمضان تاكيد كرد.
حجت الاسلام و المسلمين طهماسبي امام جمعه الوند سعادت و امنيت را از بركات فريضه امر به معروف و نهي از منكر دانست و بيان كرد: اگر اين فريضه الهي به صورت صحيح نهادينه شود نقش موثري را در كاهش انحرافات دارد.
حجت الاسلام و المسلمين جعفري امام جمعه ضياء آباد با اشاره به فضيلت ماه رمضان اين ماه را ماه نزول قرآن و رحمت الهي دانست و توصيه كرد: رمضان ماه تمرين صبر، تقويت اراده و ايستادگي در برابر شيطان است.
حجت الاسلام و المسلمين انصاري امام جمعه دانسفهان با اشاره به تحولات اخير كشور مصر خاطر نشان كرد: نخبگان و همه طرف هاي سياسي مصر بايد دست به دست هم دهند و هر چه زودتر وحدت و انسجام ملي را تحكيم ببخشند.
حجت الاسلام و المسلمين اكبري امام جمعه خاكعلي با اشاره به روز عفاف و حجاب ابراز كرد: پوشش اسلامي حافظ اركان خانواده است.
حجت الاسلام و المسلمين صالحي امام جمعه آبگرم با تاكيد بر ترك محرمات در ماه مبارك رمضان و عمل به دستورات دين ابراز اميدواري كرد و ادامه داد: با انجام مستحبات در ماه پر فضيلت رمضان بتوانيم روح و نفس خود را بيشتر تزكيه كنيم.
انتهاي پيام/3003/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان