۱۲/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۱ دوشنبه

صبح قزوین همايش طلايه داران تبليغ در قزوين برگزار شد
کد خبر: ۷۷۴۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

در آستانه ماه مبارک رمضان؛

همايش طلايه داران تبليغ در قزوين برگزار شد

همایش طلایه داران تبلیغ، با حضور مسئولین ارشد استانی و نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

همايش طلايه داران تبليغ در قزوين برگزار شد
به گزارش صبح قزوين، با نزديك شدن ماه مبارك رمضان، مبلغان استان قزوين گردهم آمدند.
در این همایش مسئولان ارشد استانی از جمله نماینده ولی‌فقیه استان قزوین، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و روحانیون، مبلغان، ائمه جمعه و جماعات مساجد قزوین حضور داشتند.
در همايش طلايه داران تبليغ سخنرانان از مبلغان خواستند از حداكثر ظرفيت تبليغي در ماه مبارك رمضان براي ترويج آموزه هاي قرآني و عترت بهره گيرند.
همچنين سخنرانان بر بيان اهميت پرداخت زكات و آثار و بركات آن در زندگي فردي و اجتماعي، آگاهي بخشي به خانواده ها در خصوص آثار سوء مصرف مواد مخدر و ديگر موارد معضلات اجتماعي تاكيد كردند.
هر ساله روحانیون مبلغ با هدف ترویج دین اسلام به مناطق مختلف استان قزوین اعزام می شوند تا با سخنرانی های دینی و مذهبی در مساجد مردم را به اجرای درست احکام، اعمال دینی و اسلامی راهنمایی کنند.
حجت الاسلام دكتر نواب رئيس دانشگاه اديان و مذاهب گفت: ممكن ما وقتي در روزهاي گرم روزه بگيريم سختي بكشيم ولي بايد بدانيم كه با سختي كشيدن يك ماهه يك سال خودمان را بيمه كنيم.
وي اظهار كرد: با تكيه بر عمل صالح مي توان ايمان خود را زنده نگه داشت و به عنوان يك مسلمان و يك مومن به خدا و معتقد در صحنه بمانيم و زندگي پاك و منزه اي داشته باشيم.
وي در انتها افزود: ماه رمضان ماه تحول روحي است و بايد قدردان آن باشيم.
انتهاي پيام/3003/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان